اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قیمت مرغ طی روزهای آینده در خوزستان کاهش می‌یابد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده در این این استان خبر داد.

قیمت مرغ طی روزهای آینده در خوزستان کاهش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیمت مرغ یک مصوبه کشوری است که سازمان صمت و جهاد کشاورزی در تلاش هستند قیمت را به نرخ اولیه برگردانند.

وی درخصوص دستور استاندار خوزستان مبنی بر عدم اجازه خروج مرغ از خوزستان، افزود: دستور استاندار به تمامی مراجع ذی ربط ابلاغ شده و طبیعتا این دستور و مصوبه در حالت اجرایی شدن قرار گرفته است.

رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: بر اساس این تصمیم طی روزهای آینده قیمت مرغ در استان کاهش خواهد یافت ضمن اینکه مرغ منجمد نیز در بازار توزیع شده است.

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی نیز به دنبال وارد کردن مرغ هستند که مجوز آن نیز اخذ شده است.

امیرحسین نظری درخصوص تاخیر در توزیع میوه در بازار شب عید، تصریح کرد: توزیع میوه در سردخانه‌های الغدیر و میدان میوه و تره‌بار از روز گذشته آغاز شده و شهرستان‌ها نیز برای دریافت میوه مراجعه کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول