اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

روزنامه صهیونیستی: مرز مصر خطرناک‌تر از دو جبهه غزه و لبنان است

یک روزنامه صهیونیستی نوشت که بر خلاف اعتقاد رایج مبنی بر خطرناک بودن مرز غزه و لبنان با فلسطین اشغالی، مرز مصر خطرات بیشتری دارد.

روزنامه صهیونیستی: مرز مصر خطرناک‌تر از دو جبهه غزه و لبنان است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی نوشت که با وجود آنکه به مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان و غزه همواره مورد توجه است اما به نظر می‌رسد که مرز فلسطین اشغالی با مصر شاهد فعالیت بیشتری بوده و خطرناک‌تر است.

روزنامه «جروزالم پست» نوشت که نظامیان مستقر در مرز مصر با دو تهدید مواجه هستند: یکی تهدید «ولایت سیناء» وابسته به داعش و دیگری خطرات مربوط به عملیات قاچاق مواد مخدر.

به نوشته این روزنامه گرچه ممکن است که تهدید دوم مبنی بر قاچاق مواد مخدر خطر کمتری داشته باشد اما مبارزه با قاچاق مواد مخدر نیز با تیراندازی‌هایی همراه است.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، در گزارش روزنامه جروزالم پست همچنین آمده است که با وجود آنکه نیروهای اسرائیلی در سال‌های گذشته موفقیت‌هایی در امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر از مرز مصر کسب کرده‌اند اما این موفقیت‌ها باعث شده که قاچاق مواد ظاهر خشونت‌آمیزی پیدا کند و قاچاقچیان به استفاده از گلوله جنگی روی آورده و نیروهای پلیس مصر و نیروهای اسرائیلی در مرز را هدف قرار می‌دهند.

در این گزارش همچنین آمده است که قاچاقچیان در برخی وارد نیز به پایگاه‌های نظامی اسرائیل نفوذ کرده و سلاح و مهمات آن‌ها را به سرقت می‌برند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول