اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واگذاری ۴۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ‌با حضور رئیس مجلس

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی واگذاری ۴۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کشور آغاز شد.

واگذاری ۴۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ‌با حضور رئیس مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، صبح امروز هم زمان با سراسر کشور و آئین افتتاح و بهره برداری از ۴۴۰۰ واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد با حضور قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، نوش آبادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولان استانی و کشوری در پیشوا برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آئین واگذاری ۳۵۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای محرومیت زدایی و خانه دار کردن مدد جویان کمیته امداد در آستانه سال جدید انجام گرفته است.

وی گفت: واحد های واگذار شده در مجتمع مسکونی فوق فقط به زنان سرپرست خانوار بوده تا نسبت به توانمندی سازی مدد جویان گام اساسی برداشته شود.

فرماندار پیشوا بیان کرد: این واحدهای مسکونی در آذرماه سال جاری با حضور رئیس کمیته امداد کشور و مسؤولان رونمایی شد و اکنون آماده تحویل و واگذاری به مددجویان است.

عباسی در پایان عنوان کرد: این واحدهای مسکونی در سه فاز ساخته شده و مختص مدد جویان شهرستان‌های پیشوا، ورامین و قرچک بوده که در حال تحویل است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول