اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پاسدار به سرنوشت انقلاب بی‌تفاوت نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش مشارکت مردم و کم رونق شدن انتخابات همچنین عدم برگزاری آن تلاشی مذبوحانه از سوی دشمنان است؛ اما با بصیرت، بیداری و استقامت پاسداران انقلاب این توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

پاسدار به سرنوشت انقلاب بی‌تفاوت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه عاشورا با تبریک ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)  اظهار داشت: نامگذاری ولادت سومین امام شیعیان به عنوان روز پاسدار رسالت و مسوولیت پاسداران انقلاب اسلامی را سنگین‌تر و بیشتر می‌کند.

وی با تاکید بر تمسک به راه روش امام حسین (ع) گفت: باید در هر شرایطی در مسیر اندیشه‌های سید و سالار شهیدان حرکت کنیم، ابر مردی که حضرت آدم و فرشتگان در برابر نامش خضوع می‌کردند، امامی که برای احیای قیام و شریعت جدش رسول‌الله قیام کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به ایستادگی امام حسین (ع) در برابر طاغوت زمان و نثار جان و مال‌شان در راه خدا، تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی هم با پیمودن خط سرخ شهادت سعادت دنیا و آخرت را به‌دست آوردند تا جایی که بنیانگذار کبیر انقلاب آرزو داشتند، یک پاسدار باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید حافظ راه و روش حسینی باشیم، ادامه داد: با تبعیت صادقانه از حسین زهرا (س) همه باید پاسدار قرآن، اسلام و انقلاب باشیم و با بصیرت، بیداری و استقامت در مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به نسخه راه‌حل‌های که طبیب جامعه دینی ارائه می‌کند در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی به دلیل وظایفی که به آنها محول شده است، باید از بصیرت، قدرت تشخیص و توانمندی روحی و جسمی بالاتری برخوردار باشند.

آل‌هاشم با اشاره به آفت‌هایی که پاسداری را تهدید می‌کند، یادآور شد: امامین انقلاب با بیانی پدرانه تاکید فرموده‌اند از پاسداری؛  پاسداری کنید و گرفتار دام مال دنیا و تجملات آن نشوید، چرا که این آفت‌ها نهاد مقدس سپاه را زمین‌گیر و قدرت و توانایی آن را کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر ارتقاء فضائل اخلاقی و معنوی، گفت: پاسداران خداباوری را در خود تقویت کنید و دلهایتان را به خدا نزدیک‌تر کنید تا از آفت‌های اخلاقی در امان بمانید که در این راستا نهاد رهبری و عقیدتی- سیاسی‌ها می‌توانند نقشی بی‌بدیل و ممتاز ایفا کنند.

در این مراسم از پاسداران نمونه سپاه عاشورا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول