اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

پایداری تولید امسال افزایش امنیت غذایی در سال آینده را نوید می دهد

وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی در آستانه نوروز سال ۱۴۰۰، گفت: پایداری و استمرار تولیدات کشاورزی در سالی که گذشت، نمودی از عنایات الهی و تلاش همگانی بود که ارتقاء امنیت غذایی را نوید می دهد.

پایداری تولید امسال  افزایش امنیت غذایی در سال آینده را نوید می دهد

ناصر آئینی؛ به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به این شرح است:

یا مقلب القلوب و الأبصار، یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الأحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار، شکوهمندترین جلوه حیات و زندگی طبیعت، در راه است تا با نمایش دگرگونی در عالم هستی و یادآوری رستاخیزی دیگر، روزهایی با طراوت و افق هایی روشن را به ارمغان آورد.

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حلاوت سالی دیگر را بر ما ارزانی داشت تا با تدبیر و تعقل در سایه کرامتش چشم به آینده ای پر امید بدوزیم.

سال ۱۳۹۹ با یاری خداوند سبحان، اهتمام و ایثار همکاران صدیق و پرتلاش وزارت جهاد کشاورزی، از ستاد تا صف و جامعه کشاورزی کشور، با امید و تاب‌آوری در برابر سختی ها، تنگناها و مشکلات خاص سپری شد و در این سال که مزین به نام "جهش تولید" بود، به همت کشاورزان و عشایر خوب میهنمان و پا عزم و تلاش دولت محترم دستاوردهای قابل توجهی حاصل شد.

بر خود لازم می دانم از آحاد جامعه کشاورزی به عنوان "حافظان امنیت غذایی" برای همه تلاش ها و زحمات ارزنده قدردانی نمایم. پایداری و استمرار تولیدات کشاورزی در سالی که گذشت، نمودی از عنایات الهی و تلاش همگانی بود که ارتقاء امنیت غذایی را نوید می دهد.

اکنون با توکل بر خدا به استقبال سال جدید می رویم تا با بهره گیری از مزیت ها و قابلیت های موجود، در عرصه داخلی و بین المللی، اهداف راهبردی بخش را محقق ساخته و جایگاهی بهتر از سال گذشته را برای بخش کشاورزی کشور عزیزمان به دست آوریم.

آغاز سال و صده جدید خورشیدی و عید نوروز و تقارن آن با اعیاد شعبانیه را به همه هم‌میهنان و خانواده بزرگ بخش کشاورزی تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از شادمانی، سلامتی و موفقیت خواهانم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول