اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ثبت‌نام 1032 نفر برای انتخابات شورای شهرهای کردستان/عنوان فراری‌دادن سرمایه‌گذاران را قبول ندارم

استاندار کردستان گفت: یک هزار و 32 نفر برای انتخابات شورای شهر در کردستان ثبت‌نام کرده‌اند که 123 نفر خانم و 909 نفر آقایان هستند.

ثبت‌نام 1032 نفر برای انتخابات شورای شهرهای کردستان/عنوان فراری‌دادن سرمایه‌گذاران را قبول ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری کردستان اظهار داشت: اگر در شرایط کرونایی مردم همکاری نمی‌کردند شاهد بحران‌های بزرگی می‌شدیم.

استاندار کردستان گفت: امروز در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم و فضای رسانه‌ای که دشمنان علیه ما راه انداخته‌اند سعی در ناامیدکردن کردن مردم دارند که می‌طلبد ما برنامه مقابله‌ای داشته باشیم.

مرادنیا با انتقاد از برخی دستگاه‌ها و روابط عمومی آنها، گفت: اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات بیان عملکرد نظام است و لذا همه باید در این راستا تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در اطلاع‌رسانی در مورد خدمات نظام به مردم کوتاهی می‌شود، ادعای معجزه نداریم اما کارهای خوبی در حوزه آبرسانی به روستاها و راه و سایر زیرساخت‌ها صورت گرفته که باید به درستی اطلاع‌رسانی کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم باید تلاش کنند بودجه بیشتری به استان اختصاص یابد.

مرادنیا افزود: اختصاص ردیف بودجه به آب شرب کردستان در سفر سال گذشته نوبخت به استان، نشان می‌دهد تلاش صورت می‌گیرد و کسی نخوابیده است ولی انتظارات هم باید متناسب با شرایط مملکت باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: یک هزار و 32 نفر برای انتخابات شورای شهر در کردستان ثبت‌نام کرده‌اند که 123 نفر خانم و 909 نفر آقایان هستند.

استاندار کردستان  اضافه کرد: دشمنان و معاندین کمپین «نه به انتخابات» را راه انداخته‌اند ما باید کمپین حضور در انتخابات را برای مشارکت هرچه بیشتر در استان راه‌اندازی کنیم.

وی با تاکید بر تلاش حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، گفت: کم‌کاری در این عرصه مهم سیاسی ظلم به خون شهدا و ایثارگری کسانی است که خون و بهترین داشته‌های خود را پای نظام فدا کردند.

استاندار کردستان  اظهار کرد: مرزها بستری برای توسعه اقتصادی مرزنشینان است باید از این ظرفیت بسیار ارزشمند بهره ببریم.

مرادنیا اذعان کرد: از تجار و سرمایه‌گذاران انتظار داریم که در منطقه ویژه اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند و با این کار زمینه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را فراهم سازند.

وی افزود: اینکه برخی نمایندگان می‌گویند سرمایه‌گذارن در استان فراری داده می‌شوند را به هیچ وجه قبول نداریم چرا که استقبال از سرمایه‌گذاران اولویت ما در استان است و در این راستا اقدامات و اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت ما است و در این راستا از بانک‌ها و مدیران خواسته‌ایم از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی انتظار همکاری 100 درصدی مسئولان داریم، گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و احتمال حضور مهمانان نوروزی و همچنین شرایط کرونایی مدیران باید آماده مقابله با هر اتفاق و بحران احتمالی باشند.

وی در پایان سخنانش از کادر درمان، بانک‌ها و رسانه‌های استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول