اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 223هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گچساران انجام شد

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: در بهمن ماه امسال در 13 واحد مرغداری فعال تعداد 223 هزار و 500هزار قطعه جوجه ریزی انجام گرفت.

بیش از 223هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های گچساران انجام  شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، لیلا عطازاده در آخرین نشست امسال ستاد تنظیم بازار گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای33 واحد تولیدی مرغ است که تعدادی از این واحد مرغداری‌ها  بنا به دلایل مختلفی اعم از نبود نقدینگی و بدهکاری به بانک‌ها غیرفعال هستند.

  وی با بیان اینکه هم‌اکنون  13 واحد تولیدی مرغ  در این شهرستان فعال هستند، گفت: در این تعداد واحد پرورش مرغ با ظرفیت330هزار قطعه در هر دوره سه ماهه پرورش مرغ تولید شده است.

عطازاده افزود: امسال در این تعداد مرغداری فعال   223 هزار و 500هزار قطعه جوجه ریزی  در بهمن ماه امسال انجام گرفت.

مدیرجهادکشاورزی گچساران  گفت: با انجام این میزان جوجه ریزی بیش از 374 تن گوشت سفید مرغ تولید  و روانه بازار مصرف می شود.

وی ابراز کرد: تمامی مرغداریهایی که نهاد دولتی دریافت کرده‌اند ملزم هستند که مرغ تولید شده را به نرخ دولتی در بازار عرضه کنند.

عطازاده خاطرنشان کرد: هم اکنون برای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ به میزان 2 تن مرغ گرم به نرخ دولتی در بازار گچساران توزیع شد.

 انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول