اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری حلال مشکلات

در جلسه علنی شورای شهر رشت به لزوم رأی دادن به افراد پاک دست، چشم‌پاک و درمجموع افرادی که از سلامت نفس و عمل برخوردار هستند و سابقه فعالیتی در کارنامه خدمتی خود دارند تأکید شد.

تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری حلال  مشکلات

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یک‌صد و نود و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با تبریک میلاد باسعادت امام حسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) واقعه بزرگ کربلا را به یادگار گذاشتند و هر آنچه امروزه داریم از اثرات همان واقعه بزرگ است و به شایستگی روز میلاد این امام همام به نام روز پاسدار نام‌گذاری شده است.

احمد رمضان پور با بیان اینکه نقش نیروهای خدوم سپاه و بسیج در ادوار مختلف بسیار تأثیرگذار و سازنده بوده است، افزود: این رشادت‌ها در تاریخ ماندگار است و در قالب هیچ تصویری نمی‌توانیم عظمت این مهم را به نمایش گذاشت.

وی به حضور سید محمد احمدی شهردار رشت اشاره کرد و گفت: طی چندماهه اخیر از حضور شهردار رشت، اقدامات خوبی در دست انجام است.

تجربه، تخصص و تعهد لازمه حضور در شورا

رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه تجربه، تخصص و تعهد موضوع مهمی برای حضور در شورا است گفت: در صحن شورا از مردم تقاضا می‌کنم به افرادی که پاک دست هستند و به فکر مسائل مادی نیستند و به ناموس مردم چشم ندارند و درمجموع از سلامت نفس و عمل برخوردارند در انتخابات شوراها رأی بدهند و شوراها جای آزمون‌وخطا و آزمایشگاه نیست.

رمضان پور با اشاره به اینکه افرادی که حتی سابقه یک روز فعالیت اجرایی در امور فرهنگی، اجتماعی ندارند نباید کاندید بشوند گفت: در شهر رشت کمتر از سیصد نفر برای حضور در انتخابات شورای رشت ثبت‌نام کرده‌اند و به امید خدا اعضای هیئت اجرایی و نظارت به نحوی صلاحیت‌ها را در چارچوب قانون بررسی کنند که شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد سپاه

معاون سابق معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان نیز با حضور در جلسه امروز شورای شهر رشت با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب است اظهار کرد: بافرمان امام راحل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد و با نگاهی به عملکرد این نهاد چیزی به‌غیراز همراهی با مردم در تمامی صحنه‌ها مشاهده نمی‌شود.

کامیار مهدی پور با بیان اینکه اگر روزی تعرضی به خاک کشور صورت بگیرد سپاه برای دفاع آماده است، افزود: در مواقع بروز بحران‌هایی همچون سیل و زلزله نیز سپاه با تمام قوا آماده خدمت است.

وی به دیدار نیروهای سپاه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: پیش از شیوع کرونا در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، حضرت آقا فرمودند که از سپاه رضایت دارند و این مدال افتخاری است که بسیار والا و ارزشمند است.

مهدی پور با اشاره به اینکه مدل‌های تفکری اسلام راهبردی است، بیان کرد: ترس و نگرانی اصلی دشمنان، تربیت دختران و پسرانی است که با تفکر و راهبرد انقلاب حتی در خاک کشورهای دشمن در حال رشد و بالندگی هستند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از روی ظاهر افراد درباره آنان قضاوت شود گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران  این است که با بیش از چهل سال عمر پا برکت در مسیر رشد و توسعه روزافزون درحرکت است.

تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری

شهردار رشت نیز با حضور در جلسه امروز شورای رشت با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و بالأخص میلاد باسعادت امام حسین (ع) و گرامی داشت روز پاسدار اظهار کرد: از اینکه توفیق حضور در آخرین جلسه شورای شهر رشت را دارم تشکر می‌کنم و از تمامی همراهی‌های اعضای شورای رشت طی این مدت‌زمان حدود پنج ماه نیز قدردانی می‌کنم.

سید محمد احمدی با بیان اینکه در برخی از امور که نیازمند خرد جمعی است ممکن است اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد افزود: اختیاراتی که طبق قانون به اعضای شورا به‌عنوان ناظر عالی شهرداری و شهر داده‌شده است می‌توانند در موضوعات مختلف برای توسعه و تعالی رشت تلاش کنند.

وی به تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: تصویب قانون مدیریت یکپارچه شهری حلال بسیاری از مشکلات است و امیدوارم با تصویب این قانون شهر رشت بیش‌ازپیش در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول