اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بلیط قطار رجا را آنلاین بخرید و آنلاین استرداد کنید

شرکت های ریلی زیادی در ایران فعالیت دارند که مهم ترین آنها رجا بوده و قطارهای بسیار متنوعی را در ناوگان ریلی خود قرار داده است.

بلیط قطار رجا را آنلاین بخرید و آنلاین استرداد کنید

این قطارها برخی 5 ستاره و بسیار مجهز بوده و در مقابل برخی نیز شش تخته و ارزان قیمت می باشند. به طوریکه می توان با هر سطح بودجه نسبت به خرید بلیط قطارهای رجا اقدام نمود. سایت خرید بلیط قطار رسپینا امکان خرید اینترنتی این بلیط ها را فراهم نموده و کاملا آنلاین می توانید نسبت به استرداد آنها اقدام نمایید.

خرید بلیط قطار چهار تخته لوکس رجا

با توجه به نوع امکانات و شرایط موجود در واگن ها از نظر تخت ها و تجهیزات صوتی و تصویری و نحوه پذیرایی، برخی از قطارهای رجا به عنوان کلاس ویژه معرفی میشوند. قطار زندگی، سیمرغ و قطار سبز از جمله قطارهای لوکس با امکانات عالی و شرایط ایده می باشند که در مسیرهای مختلفی تردد دارند. این قطارها اغلب در مسیر تهران مشهد تردد داشته و از نظر قیمت نیز کمی گران تر از سایر قطارها می باشند و در زمان خرید بلیط لازم است به این مساله توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی بلیط قطار 4 تخته رجا

از پرطرفدارترین نوع قطارهای رجا می توان به قطارهای 4 تخته کلاس 1 اشاره نمود که از نظر قیمت ارزان تر کلاس ویژه بوده و امکانات آنها نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. از جمله قطارهای 4 تخته در کلاس های مختلف رجا می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

قطار 4 تخته غزال رجا

به عنوان مثال، قطار غزال که می توانید برای خرید بلیط قطار تهران بندرعباس، تهران مشهد و سایر مسیرهای پرتردد آن را انتخاب کنید. این قطارها چهار تخته بوده و امکاناتی به شرح زیر در آنها ارائه می گردد:

غذای همراه بلیت اختیاری، بسته پذیرایی رایگان، پذیرایی بدو سیر، فروش تنقلات، فروش غذا در قطار، سیستم تهویه، توزیع نشریات در ایام غیر تعطیل، سرویس خواب، نمایش فیلم در کوپه یا رستوران، ویلچر، کتابخانه، سیستم تصویری در کوپه، سیستم صوتی در کوپه، توالت فرنگی (ثابت یا سیار)، یک بطری آب نیم لیتری به ازای هر مسافر، جعبه کمکهای اولیه، درجه فنی واگن A

 

قطار البرز رجا

قطارهای 4 تخته رجا بر اساس نوع امکانات آنها کلاس بندی میشوند و با افزایش درجه کلاس از امکانات آنها کاسته خواهد شد. به عنوان مثال، قطار البرز که 4 تخته می باشد و برای خرید بلیط قطار تهران زاهدان، اصفهان-بندرعباس، کرج-مشهد و تهران-گرگان تردد دارد، از گزینه های مناسب و ارزان در کلاس 2 قرار دارد. در این قطارهای امکاناتی به شرح زیر ارائه می گردد:

بسته پذیرایی رایگان، پذیرایی بدو سیر، فروش تنقلات، فروش غذا در قطار، سیستم تهویه، توزیع نشریات در ایام غیر تعطیل، سرویس خواب، نمایش فیلم در کوپه یا رستوران، ویلچر، کتابخانه، سیستم تصویری در کوپه، سیستم صوتی در کوپه، توالت فرنگی (ثابت یا سیار)، یک بطری آب نیم لیتری به ازای هر مسافر، جعبه کمکهای اولیه، درجه فنی واگن B

قطار خلیج فارس

این قطار از دیگر نمونه های پرطرفدار و البته ارزان قیمت در ناوگان ریلی رجا می باشد که 4 تخته بوده و در کلاس 3 قرار گرفته است. از این قطار می توانید برای تردد در مسیرهای مختلفی مانند تبریز تهران، تبریز مشهد، تهران یزد، تهران مشهد و تهران مراغه استفاده نمایید.

خرید بلیط قطار شش تخته رجا

برای تجربه سفرهای خانوادگی و گروهی با قیمت ارزان می توان قطارهای شش تخته را انتخاب نمود که در سه کلاس 1، 2 و 3 گروه بندی شده اند. به عنوان مثال، قطار شش تخته میلاد در کلاس یک قرار گرفته و قطارهای پارسی و زاگرس به ترتیب در کلاس 2 و 3 قرار دارند. این قطارهای در مسیرهای مختلفی از جمله تهران مشهد، تهران-زاهدان، تهران بندرعباس، تهران طبس، زنجان مشهد و اهواز مشهد تردد داشته و از نظر شرایط موجود در واگن ها نیز در سطح نسبتا خوبی قرار گرفته اند.

 

خرید بلیط قطار سالنی رجا

از ارزان ترین گزینه ها برای سفر در مسیرهای ریلی داخلی می توان به قطارهای سالنی یا اتوبوسی اشاره نمود که توسط شرکت های ریلی مختلف ارائه میشوند. در ناوگان ریلی رجا می توان قطارهایی مانند قطارهای تندرو پردیس که در کلاس ویژه و قطارهای صبا ویژه در کلاس 1 و قطارهای صبا و ارم در کلاس 2 قرار دارند. این قطارها قیمت ارزانی داشته و برای گزینه ای بسیار مناسب برای سفرهای گروهی به شمار می روند.

خرید بلیط قطار رجا از رسپینا

با توجه به تنوع بسیار بالا در قطارهای رجا لازم است در خرید بلیط های آن مقایسه مناسبی قبل از خرید داشته باشید. سایت خرید بلیط قطار رسپینا به منظور انتخاب بهتر و در مدت زمان کوتاه، شرایط زیر را فراهم نموده است:

خرید اینترنتی بلیط قطارهای رجا در تمام مسیرها
ارائه اطلاعات کامل درباره شرایط موجود در قطار و امکانات و قیمت و غیره
فراهم کردن امکان استرداد آنلاین بلیط قطار رجا
امکان خرید اینترنتی بلیط قطارهای رجا در بازه های زمانی پیش فروش بلیط ها
ارائه اطلاعات جامع و کامل توسط تیم پشتیبانی 24 ساعته و رفع خطاهای احتمالی در حین خرید اینترنتی بلیط قطار
ارائه کدهای تخفیف در طول سال برای خرید بلیط با قیمت ارزان

رسپینا از جامع ترین سامانه ها در زمینه ارائه خدمات الکترونیک گردشگری می باشد که علاوه بر فراهم ساختن امکن خرید بلیط قطار به صورت اینترنتی، سایر بلیط های سفر را نیز از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید و IOS ارائه می دهد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و تورهای داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی از دیگر خدمات قابل ارائه توسط این مجموعه می باشد که همگی از امکان پشتیبانی 24 ساعته و استرداد آنلاین برخوردار می باشند. با رسپینا روی زمین نمی مانید...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول