اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

سرو موتور

شرکت تام باهر با بیش از سی سال سابقه در عرصه واردات و فروش قطعات صنعتی مربوط به صنایع مختلف تولیدی نقش مهمی در بازار ایران و پوشش نیازهای بخش صنعتی با تکیه بر اعتماد مشتریان و ایجاد بسترسازی جهت جلوگیری از کمبود صنایع تولیدی بزرگ شاغل در بخش صنعتی ایجاد کرده است.

سرو موتور

 هم چنان که صنایع رشد و توسعه پیدا کردند و دستگاه های صنعتی مانند دستگاه های CNC در کشور رشد و توسعه یافت شرکت تام باهر نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده و در زمینه وارادات دستگاهای سرو موتور درایو و استپرموتور و تجهیزات مکانیکی مورد نیاز این صنایع با همکاری شرکت Jmc اقدام به واردات این محصول تحت برند مشترک Jmc-Tambaher نموده است .لازم به ذکر است شرکت تام باهر تمامی تلاش خود را جهت آشنایی مشتریان با محصولات سروموتور و آموزش جهت نصب و انجام خدمات مشتریان در این زمینه انجام داده است .تیم فنی و مهندسین تام باهر به طور مداوم به دنبال کسب مهارت و دانش جدید به منظور ارائه یک رویکرد جامع برای خدمت به مشتریان می باشند. برای هر گونه ارتباط و تماس با شرکت تام باهر علاوه بر بازدید از سایتهای شرکت میتوانید با شماره های 33933654-33973282-021  با فروشگاه و مهندسین فنی ما تماس حاصل نمایید. هدف تام باهر ارائه کالای با کیفیت و پشتیبانی فنی و ارائه خدمات پس از فروش کالاهای فروخته شده به مشتریان می باشد. موفقیت شرکت تام باهر مربوط به کیفیت بالای محصولات، توانایی پشتیبانی قوی از محصولات و سیستم مدیریت کارآمد است.

شرکت تام باهر محصولات زیر را با خدمات پس از فروش ارائه میکند:

درایور پله دیجیتال مدل 2DM860H

ویژگیهای اصلی:

تنظیم خودکار پارامتر
نویز کم،گرمای کم،حرکت نرم
جبران گشتاور در سرعت بالا
تکنولوژی کنترل جریان متغییر،راندمان جریان بالا
افزایش و کاهش شتاب سرعت
پشتیبانی از حالت PUL و CW/CCW
ذخیره آخرین موقعیت موتور
ورودی ایزوله شده و سازگار با 5 ولت و 24 ولت
محافظت در برابر جریان و ولتاژ بیش از حد

سیستم سرودرایو پله هیبرید مدل 2HSS858H

بدون تلفات پله،دقت بالا درتعیین  موقعیت
100% گشتاور خروجی نامی
تکنولوژی کنترل جریان متغیر،راندمان جریان بالا
لرزش کم، حرکت روان و سرعت کم
افزایش و کاهش  شتاب سرعت کنترل در داخل
میکرو استپ های  قابل تنظیم توسط کاربر
سازگار با انکدر 1000 خط و 2500 خط
جبران کسری فاز ورودی،جریان بیش از حد،ولتاژ بیش از حد و حفاظت از بالازدگی موقعیت
شش سگمنت جهت سهولت در تنظیم پارامترها و نظارت بر عملکرد موتور

سروموتور درایو سری JASD

JASD7502-20Z-BAHER,JASD15002-20Z-BAHER)
80JASM507230K-20Z-BAHER)

عملکرد عالی در جبران موقعیت برای داشتن کنترل دقیق موقعیت با دقت بالا

با استفاده از ماژول کنترل گیت اتوماتیک ،کاربر با توجه به سطح پاسخ مورد نظر می تواند انتخاب کند.
فیلتر FIR و مجموعه های مختلف فیلتر شکاف،به طور خودکار لرزش مکانیکی را تشخیص داده وآن را بهبود می دهد.
گشتاور اغتشاش ساخته شده، باعث می شود درایو با عملکرد قویتر با اغتشاش خارجی مقاومت کند
سه حالت کنترل وجود دارد که شامل کنترل موقعیت، کنترل سرعت، کنترل گشتاور می باشد.
پشتیبانی از فرکانس پالس ورودی موقعیت بالاتر از 4MHZ ، پشتیبانی از پالس جهت، پالس عمودی،فرمان موقعیت پالس دوگانه با روش های مختلف
8پورت ورودی و 5پورت خروجی قابل برنامه ریزی،کاربران را قادر می سازد تا نیازهای ورودی و خروجی خودرا از طریق این پورتها تعریف کنند
قابل انطباق با موتورهای 17بیتی و انکدرهای Absolute ،20بیتی با دقت بالا
توابع حفاظت از اضافه ولتاژ،کسری ولتاژ،سرعت بیش از حد، اضافه بار،انحراف از موقعیت و خطاهای انکدر
ارتباط سریع و آسان از طریق پورت RS232 با PC

بال اسکرو

 

شرکت تام باهر از سابقه بالایی در عرضه محصولات صنعتی مورد نیاز برای ساخت انواع دستگاههای سی ان سی برخوردار است که با تجهیزات مدرن و به روز با کیفیت بالا اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. همواره مشتریان در صنعت و بازار ما را با کیفیت و تعهد به موقع به یاد دارند . به عنوان مثال یکی از موارد استفاده از بال اسکرو  در ساخت و تولید انواع دستگاه های سی ان سی CNC است. بال اسکرو عرضه شده در شرکت تام باهر با دستگاه های جدید و مدرن و در انواع مختلف، مناسب برای به کار گیری در دستگاه ها و کارکرد های مختلف استفاده می شود.شرکت تام باهر وارد کننده  وعرضه کننده کلیه محصولات سیستمهای متحرک خطی، انواع بال اسکرو برند باهر می باشد که مشتریان گرامی برای اطلاعات فنی و دیدن نقشه های سه بعدی((3D بال اسکرو میتوانند از سایتهای شرکت نیز بهره بگیرند ، البته محصولات تام باهر دارای تنوع بالای است و شامل : بال اسکرو،ریل و واگن،دنده شانه ای،لینیر ،پولی تایم،پروفیل آلومینیوم، انرژی چین،کوپلینگ(کوپلینگ SRJ )، لوازم سی ان سی،بال بوش،سرو موتور،شفت(شفت پایه دار و بدون پایه)،.......است که با برند باهر ارائه میگردد.

بال اسکرو ها قطعه ارزشمندی است که همیشه در صنعت ماشین سازی ، خودرو و صنعت ساخت ماشینهای سی ان سی (CNC) و انواع ماشینهای صنعتی استفاده میشود. بال اسکرو یک ابزار مکانیکی برای تبدیل انواع حرکت چرخشی به حرکت خطی میباشد که البته با کمترین اصطحکاک این کار را انجام میدهند و به این دلیل محبوب می باشد. شاید از نزدیک با ظاهر بال اسکرو آشنا باشید مکانیزم بال اسکرو به ساختار آن بستگی دارد که مختصر شرح میدهیم. بال اسکرو ساختمانی پیچ و مهره ایی دارد به این صورت است که در بال اسکرو گوی در واقع همان مهره و پیچ همان شفت رزوه شده است.در واقع شفت رزوه شده به صورت مارپیچ است و مسیر حرکت ساچمه هایی را مهیا میکند که قسمت مهره یا گوی  بال اسکرو بر روی آن حرکت میکند و گوی بال اسکرو طوری ساخته شده که اجازه چرخش ساچمه ها را در درون خود میدهد و در زمانی که گوی بر روی شفت حرکت میکند ساچمه ها در داخل گوی گردش میکنند.

لینیر

 

 لینیر تام باهر شناخته شده به نام ریل واگن : شامل یک بلوک (Block) و یک سیستم ریل(Rail) می باشد که به پشتیبانی حرکت دستگاه کمک می کند . مهم ترین خصوصیات برای خرید یک لینیرباهر مناسب : شرکت های زیادی در سراسر دنیا هستند که اقدام به تولید و عرضه انواع متنوع لینیر به منظور استفاده در صنایع مختلف می کنند. این ما هستیم که باید مناسب ترین لینیر برای استفاده در کار خود را از بین گزینه های موجود در بازارانتخاب کنیم. برای خرید لینیر باهر و دیگر محصولات سی ان سی(CNC) شما می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تام باهر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بخش فروش ما، شما را در زمینه قیمت فروش و موجودی محصولات راهنمایی کنند .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول