اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با داشتن تابلو مناسب مشتریان به سوی مغازه شما روانه می شوند

امروزه برای جذب مشتریان باید به جزئیات اهمیت ویژه ای قائل شوید ، داشتن تابلوی مناسب یکی از مواردی است که باعث دیده شدن شما میشود و در نهایت فروش شما را افزایش خواهد داد.

با داشتن تابلو مناسب مشتریان به سوی مغازه شما روانه می شوند

نسبت به سالهای گذشته تنوع تابلو ها بسیار بیشتر شده و مدل های جذابی روانه بازار شده است که از لحاظ جلب توجه  و  افزایش مشتری بسیار عالی هستند. به عنوان مثال تابلو چلنیوم که امروزه بسیار محبوب است جزو تابلو هایی است که در فروش یک مغازه تاثیر میگذارد. در ادامه به تاثیراتی که یک تابلوی ایده ال بر کسب و کار شما خواهد گذاشت خواهیم پرداخت.

هدف از تابلوسازی چیست؟

میتوان گفت اصلی ترین هدف از تابلوسازی برای مراکز تجاری این است که یک پیام به مخاطب منتقل شود. این پیام میتوانید با یک جمله ، تایپوگرافی از نام برند شما یا حتی لوگوی شما منتقل شود. تابلوی شما باید طوری باشد که شخص با دیدن آن تنها فروشگاه شما و کسب و کار شما به یاد آورد. یعنی با دیدن نام یا شعار شما برند شما در ذهنشان تداعی شود. به عنوان مثال وقتی نام اپل به گوش ما بخورد نا خوداگاه ذهن ما یک سیب گاز زده که لوگوی اپل باشد را به خاطر می آورد.

ویژگی های یک تابلو مناسب برای کسب و کار شما

در طراحی انواع تابلو مغازه علاوه بر مواردی همچون زیبایی ، نورپردازی و... باید به موضوع ایجاد پیام در ذهن مخاطب هم توجه ویژه ای کرد. گاهی یک طرح ساده بدون زرق و برق اما با مفهوم درست و جالب باعث میشود مغازه شما بسیار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. در ادامه به برخی ویژگی های یک تابلو مناسب اشاره خواهیم کرد :

معرفی محصول

معمولا تابلو ها برای معرفی برند و معرفی آن کسب و کار کاربرد دارند اما گاهی اوفات میتوانند نشانگر کسب و کار شما و محصولاتی که میفروشید هم باشند. حتی در مواقعی هم میتوانند برند شما را معرفی کنند و هم میتوانند محصول شما را نشان دهند. مثلا تابلوی یک فروشگاه کیف و کفش میتواند ترکیبی از نام برند و شکل محصول (کیف و کفش) باشد. شخص حتی با مشاهده این تابلو از فاصله دور میتوان متوجه نوع کسب و کار شما و محصولات شما شد.

افزایش اعتبار

مغازه ای و یا فروشگاهی که تابلو نداشته باشد و نام نشانی در سر درب آن وجود نداشته باشد عملا نزد افراد اعتباری هم نخواهد داشت و شاید بسیاری حتی متوجه نشوند که در آنجا مغازه ای هم وجود دارد. یکی از هدف های اصلی تابلوسازی این است که به شما اعتبار ببخشد. حال کیفیت این تابلو و سبک آن میتواند تاثیر بیشتری روی اعتبار شما بگذارد و باعث شود تا افراد به شما اعتماد کنند.

ایجاد رقابت

از دیگر تاثیراتی که یک تابلوی مناسب میتواند روی برند شما بگذارد این است که باعث شود از رقبای خود متمایز شوید. در هر صنفی که باشید تابلوی مناسب باعث میشود تا نسبت به سایرین بیشتر دیده شوید و جلب توجه کنید. به عنوان مثال یک مبل فروشی را تصور کنید که در اطراف آن تعداد زیادی فروشگاه مبل وجود دارد یکی از مواردی که باعث میشود یک فروشگاه در بین سایر دیده شود استفاده از یک تابلوی مناسب است. این تابلو میتواند به هر سبکی باشد مثلا تابلو چلنیوم ، تابلو نئون ، تابلو لایت باکس و...

سخن آخر

در پایان امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید و برایتان مفید بوده باشد، بدون شک تابلوی خوب میتواند تاثیر بسزایی در فروش شما داشته باشد. در ضمن اگر سوالی راجع به انواع تابلو ها ، نصب تابلو و خدمات تابلو داشتید میتوانید با "تابلو رویال" تماس بگیرید. تابلو رویال یک برند معتبر ، قدیمی و پر آوازه است که سالها در حوزه ساخت انواع تابلو مغازه و نصب انواع تابلو (تابلو چلنیوم ، تابلو نئون ، تابلو لایت باکس و...) فعالیت دارد برای مشاهده خدمات تابلوسازی رویال و کسب مشاوره رایگان "اینجا" کلیک کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول