اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: وقت نق زدن و غر زدن برای تیم بستن نداریم/روی حرکت خشن بازیکن حریف ضربه خوردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تا قبل از اینکه گل بخوریم بازی پایاپایی بود.

حسینی: وقت نق زدن و غر زدن برای تیم بستن نداریم/روی حرکت خشن بازیکن حریف ضربه خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: بازی پایاپایی بود قبل از اینکه گل بخوریم. یک شوت استثنایی از بازیکن آن ها بود و بعد از گل، بازی در اختیار ما بود.

وی افزود:‌ آن‌ها عقب نشینی کردند و همه راه ها رابسته بودند. سعی کردیم با اضافه کردن نیروهای تهاجمی فشار بیشتری روی حریف بیاوریم. در مجموع در روزی که خلق موقعیت روی دروازه‌ها به ندرت اتفاق افتاد آن ها توانستند از اشتباه ما استفاده کنند.

حسینی در خصوص تعویض شهاب گردان عنوان کرد: به هرشکل مهاجم آن ها با بی احتیاطی باعث شد گلر اولمان را از دست بدهیم و یک تعویض اجباری داشتیم. نمی‌دانم چرا داور از این صحنه به راحتی گذشت. باید بازیکن آن ها تنبیه می شد. نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم. دیدیم که با یک حرکت خشن بازیکن حریف ما دروزاه بانمان را در ابتدای بازی از دست دادیم که برای ما یک ضربه بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه بازیکن با تجربه روی نیمکت این تیم نیست، گفت: به هرشکل نیروهای ما همین بچه ها هستند. باید این هنر را داشته باشیم که از توانایی آن‌ها استفاده کنیم. وقت غرزدن و نق زدن در مورد تیم بستن نداریم. چون در نیم فصل جذب بازیکن کار مشکلی است و تیم ها بازیکنان خوبشان را به کسی نمی دهند. داشته های ما همین بچه ها هستند باید با کار و انرژی بیشتر از این بچه ها بازی بهتری بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول