اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

ویژه های شبکه افق در نوروز/ پخش 5 فیلم ایرانی جدید

شبکه افق سیما برنامه‌های مختلفی را در ساختارهای گوناگون و موضوعات متنوع برای نوروز 1400 آماده پخش کرده است.

ویژه های شبکه افق در نوروز/ پخش 5 فیلم ایرانی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با نوروز 1400، برنامه‌های تلویزیونی ترکیبی، گفت‌وگومحور، مستند مسابقه، نمایشی و مستند برای پخش از این شبکه تدارک دیده شده است.

بر این اساس پنج عنوان برنامه ترکیبی با موضوعات مختلف آماده پخش از شبکه افق سیماست.
«هاشور» عنوان نخستین برنامه است که در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 23 روی آنتن می‌رود؛ این مجله تلویزیونی شامل آیتم‌های متنوعی همچون گفت‌وگو با کارشناسان، نمایش طنز، موشن گرافیک و ... است که همگی به بررسی مسائل روز اجتماعی می‌پردازند.

«جنگ دوست داشتنی» عنوان برنامه دیگری است که شبکه افق سیما برای ایام نوروز پیش‌بینی کرده است؛ این مجموعه طنز، به خاطرات شیرین و جذاب رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس می‌پردازد و در 13قسمت 30 دقیقه‌ای حوالی ساعت 19 پخش خواهد شد.

برنامه دیگری که نوروز 1400 از شبکه افق پخش می‌شود، «رخداد» نام دارد، مسابقه‌ای سیاسی – تاریخی با هدف آگاهی‌بخشی به عموم مردم نسبت به مسائل سیاسی و تاریخ معاصر ایران؛ این مسابقه هیجان‌انگیز هم هر شب ساعت 21 روی آنتن می‌رود.

سری دوم برنامه گفت‌وگومحور «قرن 14» هم نوروز 1400 از شبکه افق پخش خواهد شد؛ این برنامه در 13 قسمت 60 دقیقه‌ای تولید شده و رویکرد اصلی آن، بررسی زوایای تاریخ معاصر ایران و جهان و با محوریت ۱۰ دیکتاتور بزرگ قرن، ۱۰ رویداد بزرگ و ۱۰ پاندمی بزرگ تاریخ خواهد بود؛ زمان پخش این برنامه هر شب ساعت 22 خواهد بود.

علاوه بر اینها شبکه افق سیما به مناسبت تحویل سال نو، اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع)، ویژه برنامه‌ای را در 5 قسمت 90 دقیقه‌ای روی آنتن می‌برد.

این برنامه از 26 اسفندماه ساعت 22 پخش می‌شود و اجرای آن را علی سلیمانی و صابر خراسانی بر عهده دارند؛ برنامه مذکور روز 30 اسفند و لحظه تحویل سال از ساعت 9 روی آنتن خواهد رفت.
سه مجموعه مستند هم با عناوین «نبرد برای زندگی»، «ایرانگرد ۴» و «صبحانه با عشق» طی نوروز 1400 از شبکه افق پخش می‌شوند.

هر سه مجموعه در 13 قسمت تهیه شده‌اند و زمان پخش آنها به ترتیب ساعت‌های 20، 18 و 11 هر روز است.

مجموعه مستند ثمرقند با موضوع خوراکی و شیرینی‌های نقاط مختلف ایران هم در ادامه روی آنتن خواهد رفت.

موضوع مستند «صبحانه با عشق»، ضیافت صبحانه با خانواده شهدا در سراسر کشور خواهد بود.

سری دوم مستند مسابقه «ناهار فامیلی» هم در ایام نوروز و در ۱۳ قسمت روی آنتن می‌رود، مسابقه‌ای با حضور همه اعضای یک خانواده پر جمعیت و با هدف چشاندن طعم زندگی در چنین خانواده‌ای به مخاطبان و با رویکرد سبک زندگی اسلامی – ایرانی.

شبکه افق سیما در نوروز 1400 پخش سریال «چک برگشتی» را هم در دستور کار قرار داده است؛ این سریال هر شب ساعت 23:30 و در 13 قسمت از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت ۱۲ روز بعد روی آنتن می‌رود.

منتخبی از فیلم‌های سینمایی روز ایران و جهان هم برای پخش از شبکه افق طی ایام نوروز در نظر گرفته شده است؛ پنج فیلم در شبکه افق دوبله شده و پنج فیلم ایرانی جدید یعنی خروج، ماجرای نیمروز،  ۲۳ نفر و مهران هم پخش خواهد شد. زمان پخش فیلم‌های سینمایی هر روز ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۹ روز بعد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول