اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اخباری: نمایش خوبی مقابل استقلال داشتیم/ از عملکرد بازیکنان جدید رضایت نداشتم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: با وجود اینکه نمایش به نسبت خوبی هم داشتیم شکست خوردیم و روی اشتباه های خودمان گل خوردیم.

اخباری: نمایش خوبی مقابل استقلال داشتیم/ از عملکرد بازیکنان جدید رضایت نداشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد سعید اخباری در نشست خبری بعد از شکست دو بر صفر ماشین‌سازی مقابل استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را تبریک می گویم. بازی با استقلال همیشه متفاوت با سایر دیدارها است. زمانی برای تمرین نداشتیم وفقط خواستی بازی کنیم. با وجود اینکه نمایش به نسبت خوبی هم داشتیم شکست خوردیم و روی اشتباه های خودمان گل خوردیم.

وی افزود: فقط خواستیم با جلساتی که داشتیم با بچه‌ها صحبت کنیم اما با وجود اینکه نمایش‌تیم مان مثل همیشه و دوران نیم فصل اول نبود، بازی را واگذار کردیم. بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند با تفکر مربی دیگری به ماشین سازی آمدند. من شناختی روی این نفرات نداشته و از عملکردشان رضایت نداشتم.

سرمربی ماشین سازی تصریح کرد: متاسفانه لیست تیم پر شده و برای یارگیری از وقتی خودم آمدم فقط توانستیم محمد ابراهیمی را جذب کنیم. امشب برای بالا و پایین کردن لیست جلسه داریم و امیدوارم بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

اخباری درباره اینکه تیمش نسبت به دوره قبلی حضور این مربی در ماشین‌سازی بی‌برنامه نشان داد و در این شرایط چه تصمیمی برای ترمیم این ضعف بزرگ و افزایش شانس بقای این تیم دارد، گفت: باید تمرین کرده و تا جایی که می توانیم یار بگیریم. متاسفانه در دو مقطع به این تیم آمدم که نقل و انتقالات تمام شده بود. در نیم فصل اول نقل و انتقالات تمام شده بود و اکنون هم که به تیم آمدم فقط یک روز از نقل و انتقالات مانده است.

وی تصریح کرد: دلیل بی تمرکزی را از نفرات قبلی بپرسید زیرا یک روز است به تیم اضافه شده‌ام و نمی دانم باید چه جوابی بدهم. در یک روز نمی توان تمرین کرد و چیز جدیدتری به بازیکنان اضافه کرد. ماشین‌سازی در دو بازی اخیرش به فولاد و ذوب آهن که حریف مستقیم این تیم است باخته و به همین دلیل شرایط سخت شده است. سعی دارم با تمرین، کار و جذب بازیکن شرایط را بهتر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول