اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های خیرساز گفت: اقدام خیرین در احداث مدرسه، گام‌های موثری برای ادامه تحصیل دانش آموزان است و اینکه دانش‌آموزان هنگام تحصیل پیوسته از خیرین مدرسه ساز به نیکی یاد می کنند، اجر بزرگی است که همراه آنها خواهد بود.

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های خیرساز آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی در آیین افتتاح و بهره برداری از چند پروژه آموزشی در آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز گفت: اقدام خیرین در احداث مدرسه، گام‌های موثری برای ادامه تحصیل دانش آموزان است و این که فرزندان این مرز و بوم به هنگام تحصیل پیوسته از خیرین مدرسه ساز به نیکی یاد می کنند، اجر بزرگی است که همراه این خیرین است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن گرامی‌داشت میلاد باسعادت امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه گفت: امام حسین (ع) مظهر عشق و شجاعت است و این دو در کنار هم انسانی را مانند امام حسین بی نظیر می کند که می تواند دانشگاه کربلا را تاسیس نماید.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت مشارکت خیرین در مدرسه سازی گفت: خدا را شاکریم که در شهری زندگی می کنیم که چنین نیکوکاران و اندیشه های پاکی دارند و امیدواریم که دانش آموزانی در این هنرستان ها رشد می یابند در آینده کشور تاثیرگذار باشند.

وی افزود: ورود خیرین در آموزش و پرورش تبدیل به یک فرهنگ شده و در جاهای دیگری مثل بهداشت، شهرسازی و غیره هم از وجود این عزیزان استفاده می کنند همان گونه که بیمارستان، درمانگاه و مسجد امتیاز توسط خانواده بزرگ امتیاز قبلا تاسیس شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خطاب به خیرین مدرسه ساز گفت: قدم های خیرین در احداث مدرسه گام های موثری برای ادامه تحصیل دانش آموزان است و این که فرزندان این مرز و بوم به هنگام تحصیل پیوسته از خیرین مدرسه ساز به نیکی یاد می کنند، اجر بزرگی است که همراه این خیرین است.

اسماعیلی گفت: هنرستان امتیاز با ۲۷ کلاس در زمره بزرگترین هنرستان های جنوب کشور با طراحی فضا و تجهیزات بسیار خوب است و این ۲۷ کلاس از لحاظ سرانه آموزشی رقم خوبی است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز نیز با اعلام جزییات  چهار پروژه آموزشی در این ناحیه گفت: اولین پروژه مربوط به هنرستان  امتیاز با مساحت ۸ هزارمتربع و زیربنای آموزشی ۱۴ هزار مترمربع با ۲۷ کلاس به همت خانواده  محترم امتیاز از خیرین خوشنام استان که قبلا نیز در ساخت مدرسه در ناحیه دو ، مسجد و بیمارستان و ... مشارکت داشته اند با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

شهباز گودرزی گفت: پروژه دوم نیز که برای دانش آموزان نابینا و ناشنوا در نظر گرفته شده به نام خانم عرب زاده دارای ۱۲ کلاس و مساحت ۳ هزار مترمربع  و زیر بنای آموزشی یکهزار و ۸۶۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال  توسط خانواده سعادت که سابقه ساخت ۲ مدرسه را نیز در کارنامه خود دارد کلنگ زنی و ساخته خواهد شد.

وی افزود: سومین پروژه دارای ۱۲ کلاس در مساحت ۳ هزار و ۱۵۰ متر مربع و زیر بنای آموزشی یکهزار  و ۶۰۰  متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال توسط خلیلی که قبلا نیز ۳ مدرسه در شیراز ساخته است، کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: امروز  پروژه آموزشی ۴ کلاسه خیرساز خالصی نیز با مساحت ‌۲۴۰ متر مربع و  زیر بنای آموزشی ۱۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال  به بهره برداری خواهد رسید که خیر آن تاکنون ۶ مدرسه در استان فارس ساخته است.

لازم به ذکر است در پایان مراسم  از خیرین این مدارس با حضور امیری فرماندار شیراز تقدیر شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول