اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار: بازی بی کیفیتی را شاهد بودیم/دوندگی بازیکنانم کم بود، از آنها گله‌مندم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی بی کیفیتی را شاهد بودیم ولی از گلی که زدیم خوشحالم.

تارتار: بازی بی کیفیتی را شاهد بودیم/دوندگی بازیکنانم کم بود، از آنها گله‌مندم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی گفت: ان‌شاءالله در سال جدید از شر این ویروس منحوس همه دنیا خلاص بشوند، امیدوارم که مسؤولان ما هم در سال جدید فکری اساسی برای اقتصاد کشور داشته باشند و مردم از این شرایط سخت رهایی پیدا کنند و شرایط عادی شود.

وی افزود: در خصوص بازی امروز باید بگویم، بازی بی کیفیتی بود به خصوص در نیمه اول، ما هیچ موقعیتی را ندیدیم به جز ضربات ایستگاهی. هر دو تیم عملکرد خوبی نداشتند و فکر می‌کنم ترس از باخت روی کار هر دو تیم تأثیر گذاشته بود. نیمه دوم خوشبختانه ما روی یک کار تمرین شده به گل رسیدیم و برای این نوع بازی با ذوب‌آهن برنامه داشتیم.

تارتار ادامه داد: ما روی شوت کار کرده بودیم و با شناختی که از تیم حریف داشتیم برای ان نوع گل زدن برنامه داشتیم. از این که این شکلی گل زدیم خیلی خوشحالم، ولی در مجموع بازی بی کیفیتی بود. بعد از گل تیم حریف سعی می‌کرد از کناره‌ها ارسال کند. وقتی کناره‌ها بسته شد، سعی کرد از ارسال مستقیم استفاده کند. البته طبیعی هم بود آنها دو مهاجم بلندقامت داشتند. در مجموع این برد در آینده به ما کمک خواهد کرد و ما به این 3 امتیاز نیاز مبرم داشتیم. از همه بازیکنان به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که شما در حین بازی اعتراضات زیادی به مسؤولان برگزاری و داوران داشتید گفت: بازی گذشته است و در شرایط بازی استرس بالاست و ما شاید در خیلی از مواقع نتوانیم خود را کنترل کنیم ولی در کل به همه خسته نباشید می‌گویم، ‌ولی امیدوارم همیشه برخوردها جدی باشد یعنی با همه نیمکت‌ها محکم برخورد شود. نیمکت ذوب‌آهن هم نیمکت خوبی است؛ یعنی مجتبی حسینی و همکارانش انسان‌های خوبی هستند و در بحث شلوغ‌کاری به آنها ندارم. کلی عرض می‌کنم و دوست دارم برخورد با همه نیمکت‌ها شدید باشد که نظم و انضباط همیشه حاکم شود.

سرمربی تیم پیکان افزود: دوندگی در تیم ما در نیمه اول کم بود و من بابت این موضوع از شاگردانم گله‌مند بودم. برای همین هم تعویض زودهنگامی داشتیم تا بتوانیم دوندگی را بیشتر کنیم و فضاها را از ذوب‌آهن بگیریم که در این امر هم موفق شدیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول