اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توزیع ۴۵۰ معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر قروه/اهدای ۱۰ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند

در آستانه عید نوروز، ۴۵۰ معیشتی بین نیازمندان قروه‌ای توزیع شد ضمن اینکه ۱۰ سری جهزیه هم به نوعروسان نیازمند ن این شهرستان اهدا شد.

توزیع ۴۵۰ معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر قروه/اهدای ۱۰ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند

رزمایش کمک مومنانه ویژه نوروز در قروه برگزار شد/توزیع ۴۵۰ بسته غذایی میان نیازمندان

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت:به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر ناشی از شیوع ویروس کرونا در مرحله پایان سال ویژه نوروز ۴۵۰ بسته غذایی میان نیازمندان در قروه توزیع شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرضا مومنی در حاشیه توزیع ۴۵۰ بسته‌ معیشتی میان نیازمندان اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت به محرومین در چند دهه عمر پر برکت انقلاب بوده است.

وی در ادامه افزود: امید است در طرح رزمایش کمک مومنانه خدمات ارزنده‌ای به نیازمندان ارائه شود و شاهد حمایت خیرین در چنین طرح‌های خداپسندانه و انسانی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده در طرح رزمایش کمک مومنانه ویژه نوروز تصریح کرد: در آستانه عید امسال ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

به گفته مومنی، همچنین ۱۰ خانه محروم از پیش شناسایی شده نیز مرمت و نوسازی شد.

امام جمعه قروه نیز در این رزمایش کمک مومنانه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا شاهد فعالیت نهادهای خدمت‌رسان در تمام مناطق کشور و شهرستان قروه بودیم و در این زمینه سبزپوشان سپاه پاسداران خالصانه در راه پیشبرد رزمایش کمک مومنانه گام برداشتند.

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در ادامه افزود: یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی حمایت از محرومان و اقشار آسیب‌پذیر ناشی شیوع ویروس کرونا در یکسال اخیر بوده و در این زمینه سپاه پاسداران توانسته در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه، یاری‌رسان نیازمندان باشد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول