اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نشست توجیهی مقابله با کرونا و کنترل مبادی توسط بسیج محمد رسوالله(ص) سی‌سخت

نشست توجیهی مقابله با کرونا و کنترل مبادی توسط بسیج محمد رسوالله(ص) سی‌سخت برگزار شد.

نشست توجیهی مقابله با کرونا و کنترل مبادی توسط بسیج محمد رسوالله(ص) سی‌سخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جلسه توجیهی و آموزش کارگروه ایست بازرسی جهت کنترل مسافرین،گردشگران و افراد کرونایی به شهر سی سخت در محل حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله شهر سی‌سخت برگزار شد.

سروان رسول آذرم در گفت‌وگو با فارس گفت:  نظر به اینکه از اواخر سال گذشته بیماری کوئید ۱۹ در کل جهان، ایران و به تبع آن در شهرستان دنا شیوع پیدا کرد تعداد زیادی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) این شهرستان در شهر سی سخت با حضور در مبادی ورودی و خروجی شهر سی‌سخت با همراهی شبکه بهداشت و نیروی انتظامی اقدام به راه اندازی ایستگاه غربالگری کردند و پس از آن با ضدعفونی شهر تعداد زیادی بسته های معیشتی را بین افراد درگیر کرونا توزیع کردند.

وی گفت: در این راستا نیز نهایت همکاری را با شبکه بهداشت داشتند و این مهم نیز با فرا رسیدن سال جدید در ورودی شهر سی سخت اجرا و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد یافت.

آزرم تصریح کرد: برای همین منظور جلسه ای با حضور اعضای ایستگاه بازرسی و غربالگری و متخصص نمونه گیری تست کرونا از شبکه بهداشت در محل حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله سی سخت برگزار گردید و به تمامی اعضای ایستگاه نکات لازم جهت برخورد همراه با احترام از مسافرین و گردشگران و نحوه تست گیری آموزش داده شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول