اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وداع باشکوه مردمی با پیکر شهید مدافع حرم در سوادکوه + عکس

مراسم شب وداع با پیکر شهید مدافع حرم شهید مجتبی برسمجی در امام‌زاده عبدالحق (ع) زیراب برگزار شد.

وداع باشکوه مردمی با پیکر شهید مدافع حرم در سوادکوه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم استقبال از پیکر شهید پاسدار مدافع حرم مجتبی برسنجی عصر چهارشنبه در میدان سردار سلیمانی پل‌سفید، میدان امام خمینی شهر زیراب و مراسم وداع مردمی با شهید در محوطه امام‌زاده عبدالحق زیراب سوادکوه برگزار شد.

*پیام حضور گسترده در استقبال از پیکر شهید مدافع حرم

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تقدیر از حضور مردم سوادکوه در مراسم استقبال و وداع با شهید مجتبی برسنجی، گفت: شهرستان سوادکوه تمام قد برای شهید مجتبی برسنجی ایستاد.

سید‌موسی حسین‌نژاد، افزود: حضور گسترده مردم سوادکوه در مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید برسنجی این پیام را به دنیا مخابره کرد که با همه تهدیدات و موانعی که ایجاد کردند، مردم برای احترام به شهید مدافع حرم و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تمام‌قد ایستادند.

* سرشاخه‌های ارتش امام عصر

 

سخنران مراسم وداع مردمی با پیکر شهید مجتبی برسنجی با اشاره به اینکه شهید مجتبی برسنجی آگاهانه این راه را انتخاب کرد، گفت: شهید برسنجی، سرباز دلاور، شجاع و‌ بی‌ادعا بود.

وجیه الله مرادی که از فرماندهان مدافعان حرم است به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و افزود: اولین ویژگی شهدا، ولایت ‌مداری است و ولایت‌شعاری و ولایت‌مداری با هم متفاوت است و ولایت‌شعاران تا زمانی که مطابق سلیقه آنها باشد، ولایت‌شعار هستند و اگر بر طبق سلایقشان نباشد، رویگردان می‌شوند ولی ولایت‌مداران سمعا و طاعتا مدافع ولایت هستند.

وی خاطر نشان کرد:شهید مجتبی برسنجی با عشق به امام حسین شربت شهادت را نوشید و ولایت‌مداری از شاخص‌های این سرباز بود.

 

مرادی با بیان اینکه شجاعت و دفاع از اسلام و انقلاب در میادین پرخطر و اخلاص از ویژگی‌های دیگر شهدا است، اظهار کرد: شهدا ادعا نداشتند و عملگرا بودند و مخلصانه و بی‌ادعا برای رضای خدا عمل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه انتظار و زمینه‌سازی انتظار از ویژگی دیگر شهدا و مدافعان حرم و این شهید بود، افزود: انتظار همراه با حرکت و آماده‌کردن جامعه برای ظهور است و مدافعان حرم سرشاخه‌های ارتش اسلامی برای انقلاب امام عصر(عج) را شکل دادند‌.

مرادی با بیان اینکه اسطوره ملت ایران حاج قاسم سلیمانی میدان‌داری کرد و پرچم ولایت‌مدارای با حضور ملیت‌های مختلف در دفاع از حرم برافراشت، گفت: برخی‌ها مرعوب دشمن شدند و خواستند به دشمن باج بدهند تا امتیاز بگیرند ولی عقب‌نشینی در برابر دشمن باعث پیشروی کیلومتری آنان می‌شود.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول