اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رزمایش «همدلی و احسان» به ایستگاه پنجم رسید/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از برگزاری پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در استان خبر داد.

رزمایش «همدلی و احسان» به ایستگاه پنجم رسید/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان، محمدمهدی سلمان‌زاده اظهار کرد: مرحله پنجم کمک مومنانه با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی به نیازمندان گلستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روزهای خوب شاد ماه این ایام و نیز عید نوروز سعی شده تا لبخند را  تقدیم خانواده‌ها کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: در مرحله پنجم رزمایش احسان و همدلی این ستاد تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی شامل برنج  ۱۰ کیلو، مرغ یک قطعه، روغن مایع دو عدد، رب گوجه یک قوطی، ماکارونی سه عدد و حبوبات یک بسته تدارک دیده شده است.

سلمان‌زاده با اشاره به اینکه تعداد ۱۱ هزار بسته معیشتی تا قبل از شب عید در حال توزیع است، افزود: مابقی بسته‌های معیشتی حمایتی نیز به تدریج تا آستانه ماه مبارک رمضان در مناطق محروم استان بین خانواده‌های نیازمند و متاثر از آسیب‌دیدگان کرونا پخش خواهد شد.

به گفته وی؛ ارزش هر بسته در این بخش ۳۵۰ هزار تومان است که جمعا هزینه آن بالغ بر ۹ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سلمان‌زاده بیان کرد: توزیع این بسته‌ها توسط ۶۷ گروه جهادی، موسسات خیریه و سمن‌های ثبت شده در سامانه احسان انجام می‌شود که در شهرهای مختلف استان خدمات می‌دهند و جا دارد در پایان سال از زحمات این عزیزان تشکر کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در پایان اشاره کرد: در سال ۱۳۹۹ یکی از اقدامات خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار فعالیت‌های دیگر بخش‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی این ستاد، مردم را در شرایط سخت کرونا در ابعاد مختلف تنها نگذاشت و با انجام اقدامات اجتماعی از همان مراحل اولیه فعالیت شبانه‌روزی و جهادی خود را آغاز کرد.

سلمان‌زاده گفت: تاکنون بالغ بر ١۸۰ هزار بسته از انواع مختلف بسته‌های غذایی، پروتئینی و بسته‌های بهداشتی تقدیم مردم شده است.

وی بیان کرد: حمایت‌های لازم ستاد در این عرصه به ویژه از گروه‌های جهادی و مردمی، خیریه‌ها و سمن‌ها توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عمل آورده است.

انتهای پیام/83001/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول