اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پیش‌بینی وزش باد شدید در گیلان طی امروز

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت آب‌وهوای آخر هفته گیلان گفت: برای امروز تا اواخر وقت وزش باد گرم شدید پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وزش باد شدید در گیلان طی امروز

محمد دادرس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت جوی گیلان اظهار کرد: به سبب تقویت سامانه کم‌فشار، وزش باد گرم و افزایش دما تا اواخر وقت امروز در استان مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز با تضعیف سامانه کم‌فشار، شرایط برای شمالی شدن جریانات و بارندگی پراکنده مهیا می‌شود، افزود: سرعت وزش باد گرم از اواخر وقت امروز تا غروب امروز در ارتفاعات گاهی بسیار شدید خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه محدوده وزش باد گرم بسیار شدید در ارتفاعات و دامنه‌های شرقی استان است، گفت: در برخی مناطق جلگه نیز در بازه فوق‌الذکر گاهی وزش باد گرم شدید پیش‌بینی می‌شود.

دادرس بر لزوم افزایش مراقبت‌های در پی وزش باد گرم طی امروز تأکید کرد و افزود: با توجه به وزش باد گرم و افزایش دما، شرایط برای گسترش آتش‌سوزی در مناطق مستعد مهیا می‌شود ازاین‌رو باید مراقبت‌ها افزایش پیدا کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت هوای استان طی روزهای آینده بیان کرد: از غروب امروز تا اواسط هفته آینده، در برخی مناطق استان بارندگی پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول