اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد

نسخه عربی پرتال شهرداری قم همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم رونمایی شد.

نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نسخه عربی پرتال شهرداری قم در حاشیه آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال ۱۳۹۹ و همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر رونمایی شد.

این نسخه در راستای چندزبانه کردن پرتال سایت اطلاع‌رسانی شهرداری قم طراحی‌شده است و پس از راه‌اندازی نسخه انگلیسی در ماه‌های گذشته، دومین نسخه سایت شهرداری به زبان خارجی است که امروز افتتاح شد.

نسخه عربی سایت شهرداری قم به معرفی قم و اماکن مهم آن از جمله حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمیه می‌پردازد.

تاریخچه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، اسامی شهرداران و معرفی شهردار فعلی قم و رزومه وی از دیگر بخش‌های سایت عربی شهرداری قم است.

بخش اخبار قم، اخبار شهرداری قم، اخبار و اتفاقات مهم و اطلاعات شهری از دیگر اطلاعات ارائه‌شده در نسخه عربی سایت شهرداری قم است.

این نسخه، ترجمه سایت فارسی شهرداری قم نیست، بلکه بنا بر نیازهای مخاطب عرب‌زبان و بین‌المللی طراحی‌شده است تا ارتباط بین این‌گونه از مخاطبان و شهرداری قم را بهبود بخشد.

اطلاعات این سایت به‌طور روزانه آپدیت می‌شود و به مرور اطلاعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقشه قم به زبان عربی و اطلاعات سایر بخش‌های شهرداری به آن اضافه خواهد شد.

سایت عربی شهرداری قم توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم طراحی و اجراشده و محتوای آن توسط اداره بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول