اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نامه اعتراضی فعالان فرهنگی به استاندار کرمانشاه در خصوص مدیر کل میراث فرهنگی

جمعی از نمایندگان مجموعه‌های انقلابی و هیئات مذهبی استان در نامه‌ای خطاب به استاندار کرمانشاه، خواستار اقدامی جدی در خصوص هتک حرمت تکیه‌های سید‌الشهداء (معاون‌الملک و بیگلربیگی) شدند.

نامه اعتراضی  فعالان فرهنگی به استاندار کرمانشاه در خصوص مدیر کل میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جمعی از فعالان فرهنگی، موسسات و مجموعه‌های انقلابی و ‌هیئات مذهبی در نامه‌ای خطاب به استاندار خواستار، صنایع دستی و گردشگری و فراهم شدن امکان بهره‌برداری شرعی و قانونی از اماکن مذهبی و دینی استان کرمانشاه شدند.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَأُولَئکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ «آل عمران-104»

جناب مهندس بازوند

استاندار کرمانشاه

سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای بارها بر جنگ نرم دشمن و لزوم برخورد با نفوذ، علی‌الخصوص نفوذ فرهنگی تاکید داشته‌اند؛ ولی متاسفانه طی سالیان اخیر شاهدیم که با بی‌تدبیری برخی از مدیران دولتی که خود باید میدان‌دار جنگ نرم باشند، عناصری در استان کرمانشاه با فراغ بال و استفاده از بیت‌المال مسلمین اقدام به اقدامات ساختارشکنانه و قبح‌شکنی منکرات داشته‌اند، که اوج این بی‌تدبیری را در هتک حرمت تکیه‌های سید‌الشهداء (معاون‌الملک و بیگلربیگی) در کرمانشاه شاهد بودیم.

تاسف‌بار اینکه پس از تذکر عناصر مومن و متدین به جای پذیرفتن اشتباه و تلاش در جبران این خبط بزرگ، متولیان امر اقدام به فرافکنی و حتی توسل به دروغ کردند.

بسیار بسیار تاسف‌انگیزتر اینکه پس از موج انزجار دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی و محکومیت این اقدام توسط حضرت آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و در پی آن نامه ائمه جمعه استان به جنابعالی در تاکید بر برخورد با مدیر بی‌کفایت و همچنین پیگیری نمایندگان محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و حضور تیم ناظر وزارت متبوعه در استان؛ جنابعالی به عنوان مدیر ارشد استان که شهره به فعالیت و سخت‌کوشی بودید علی‌رغم قول پیگیری و عزل ایشان و تعیین زمان برای این برخورد، ‌متاسفانه تاکنون اقدامی انجام نداده‌اید!!!

حال پس از گذشت چند ماه از این قبح شکنی، ما جمعی از فعالان فرهنگی، موسسات و مجموعه های انقلابی و ‌هیئات مذهبی انجام موارد ذیل را  در اسرع وقت خواستاریم:

«عزل مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری
فراهم شدن امکان بهره‌برداری شرعی و قانونی از اماکن مذهبی و دینی استان کرمانشاه»

به امید آنکه در گام دوم انقلاب اسلامی با سربازی امام خامنه‌ای بتوانیم زمینه‌ساز طلوع خورشید عظمی (ارواحنا فداه) در سراسر عالم باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول