اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع یکهزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد در بهاباد

رییس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد گفت : هزار بسته معیشتی شامل اقلام اساسی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات در اعیاد شعبانیه و عید نوروز ودررزمایش مواسات و همدلی» با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری این شهرستان بین جامعه هدف توزیع شد.

توزیع یکهزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد در بهاباد

حمید دهقان بهابادی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس از بهاباد، هدف از اجرای این رزمایش را علاوه بر کمک به قشر نیازمند، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری دانست و اظهار کرد: تلاش ما این است که هر یک از خانواده‌های مددجو حداقل یک نوع خدمت و کمک از این نهاد دریافت کنند.

وی افزود: رزمایش مواسات و همدلی کار نیکی است که از ابتدای سال جاری کلید خورد تا این طرح بتواند به خانواده‌های آسیب ‌دیده از کرونا کمک کند لذا خیران و نیکوکاران می‌توانند در این طرح همچنان یاری ‌گرنیازمندان بهاباد باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد با بیان این‌که این کمک‌ها شامل برنج، روغن، رب گوجه مرغ، گوشت و حبوبات است، گفت: یکهزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان بین مددجویان کمیته امداد بهاباد توزیع شد.

دهقان بهابادی با تقدیراز مشارکت افراد خیر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان بهاباد، تصریح کرد: امیدوارم مشارکت مردم در این زمینه همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان این‌که شرایط اقتصادی بر اقشار محروم جامعه فشار مضاعفی را وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: این نهاد در راستای بهبود معیشت مددجویان از هیچ کوششی فروگزاری نمی کند.

رئیس کمیته امداد بهاباد بابیان این‌که امروز وظیفه همه است که با تمام توان و تلاش در خدمت مردم وولینعمتان ومحرومان جامعه  باشیم و در راستای رفع مشکلات آنها کوشش کنیم افزود : دستگیری از محرومان و کمک به نیازمندان و مددجویان مهمترین رسالت کمیته امداد است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول