اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سپاه حافظ امنیت کشور است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه سپاه حافظ امنیت کشور است گفت: پاسداری از انقلاب مختص پاسداران با لباس خاص نیست، هر کس که از ارزش‌ها دفاع کند پاسدار انقلاب است.

سپاه حافظ امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر  حجت الاسلام حمزه شیرزادی ظهر امروز در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی  توسط سپاه و بسیج در ملایر  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران ما با تاسی از راه امام حسین(ع) و در مسیر پاسداری از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده‌اند و شاهد موفقیت‌های آنها در زمینه‌های مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هستیم.

 وی با بیان اینکه سپاه پاسداران به دستور امام(ره) بعد از ۷۲ روز از پیروزی انقلاب تاسیس شد افزود: با توجه به دفاع جانانه سپاه از کشور در حوادثی که از ابتدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ اتفاق افتاده، ثابت شده این مجموعه به حق حافظ ارزش‌های انقلاب و امنیت مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد: پاسداری از انقلاب مختص پاسداران با لباس خاص نیست، هر کس که از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع کند پاسدار اسلام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه در مقابله با کرونا اگر روحیه جهادی و پاسداری مردم نبود معلوم نبود در چه وضعیتی به سر می‌بردیم گفت: دانشمندان بسیجی ما با ساخت کیت‌های تشخیص و واکسن و... چند مرحله افتخار آفریده‌اند و از بسیاری از کشورهای مدعی پیشرفته جلوتر بودند.

شیرزادی از تلاش دشمن برای القای ناامیدی در بین مردم سخن به میان آورد و گفت: دشمنان می‌خواهند با شبهه‌افکنی مردم و جوانان را نسبت به آینده انقلاب دلسرد کنند که باید مراقب بود‌‌.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز با بیان اینکه صیانت از انقلاب فقط در لباس پاسداری نیست و امروز نیز مدافعان سلامت از این نظام پاسداری می‌کنند گفت: این وضعیت کرونا یک آزمایش و امتحان بود و بخش درمان واقعا کار جهادی انجام داد.

سید جواد حسینی با بیان اینکه سپاه نیز کنار کادر درمان بوده و تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهد بود گفت: بسیج و سپاه با اجرای طرح‌های مختلف موفق عمل کرده و هر جا نیاز باشد همچنان پای کار است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال جدید به وضعیت بهتری برسیم بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و مسافران تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه از توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با ایام شعبانیه توسط سپاه خبر داد و افزود: ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان است که به همت مرکز نیکوکاری ثارالله(هیئت رزمندگان اسلام) تامین شده است.

حسینی با اشاره به اینکه در این طرح برای خرید چهار کمک هزینه جهیزیه ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه سه واحد خانه محروم نیز به همت سپاه و گروه‌های جهادی افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن تشکر از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان افزود: کارهای عمرانی این منازل با همت و کمک گروه جهادی شهید مدافع حرم میلاد مصطفوی ساخته شده است.

وی با اشاره به مجازی شدن مدارس به دلیل بیماری کرونا افزود: ۱۶ گوشی و تبلت نیز توسط سپاه تهیه و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول