اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی: کاهش مرگ‌ومیر کرونا از نتایج «طرح شهید سلیمانی» است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: شکستن این بیماری سرسخت و رسیدن به سطح کمترین ابتلائات و مرگ‌ومیرها از نتایج طرح شهید سلیمانی است.

استاندار خراسان‌جنوبی: کاهش مرگ‌ومیر کرونا از نتایج «طرح شهید سلیمانی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان‌جنوبی، ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: رفتار و سیره این امام همام در طول تاریخ حیات بشری درس بوده و هست.

وی افزود: عظمت واقعه کربلا سبب شده درس‌های این اتفاق بعد از ۱۴۰۰ سال، هنوز هم برای آزادیخواهان جهان و همه کسانی که دل در گرو دین دارند و به حفظ حریت و کرامت انسان‌ها علاقه‌مند هستند، تازگی داشته باشند.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف به کمک کشور آمده و جدای از نقشی که در دفاع از ولایت، اهداف انقلاب، حراست از آب‌وخاک و غیره دارد، در عمران، آبادانی و سازندگی نیز بسیار مؤثر بوده است.

ملانوری ادامه داد: سپاه پاسداران در مسائل مختلفی همچون واکسیناسیون، انتخابات، کمک‌های مؤمنانه و غیره نیز حضور مقتدرانه‌ای دارد.

وی از سپاه به‌عنوان یکی از نهادهای ارزشی نظام یاد کرد و گفت: سپاه پاسداران در کنار نیروهای مقتدر ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای امنیتی و غیره حضوری فعالانه و همیشگی در حراست از مرزهای میهن دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی با قابل تحسین خواندن تدبیر امام راحل(ره) در تأسیس و راه‌اندازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برکات این نوآوری از بدو پیروزی انقلاب تا امروز ادامه پیدا کرده است.

ملانوری به همراهی نیروهای بسیج و سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و عنوان داشت: این حضور و همراهی سبب شده در بحث مدیریت بیماری کرونا موفقیت‌های زیادی کسب کنیم.

وی افزود: شکستن این بیماری سرسخت و رسیدن به سطح کمترین ابتلائات و مرگ‌ومیرها از نتایج طرح شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول