اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

درب ضد سرقت ترک بگیرم یا ایرانی؟

در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک متریال مصرفی تقریبا مشابه است در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک از نظر قیمت درب ترک گران تر است.

درب ضد سرقت ترک بگیرم یا ایرانی؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که معمولا ذهن افراد را در زمان خرید درب ضد سرقت در گیر می کند نوع برند این درب ها و کشور تولید کننده آن است. در این مقاله با مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک به بررسی ویژگی های این دو نوع درب از نظر قیمت و کیفیت خواهیم پرداخت.

انواع درب های ضد سرقت موجود در ایران

این درب ها اولین بار توسط چند کشور بزرگ تولید و به بازارهای دنیا معرفی شد. اما اولین درب ضد سرقت که به بازار ایران راه پیدا نمود درب های چینی بودند. کیفیت پایین این درب ها باعث شد تا ایران خود اقدام به تولید درب ضد سرقت با  استفاده از ویژگی های درب های ترک نماید. بر همین اساس این درب ها در ایران به چند دسته، دسته بندی می شوند.

درب های ضد سرقت ایرانی با استفاده از طراحی درب های ترک
 درب های تولیدی کشور ترکیه
درب های تولیدی ترکیه که توسط کشور ایران مونتاژ شده است.
درب های چینی
درب ها ایرانی با طرح چینی

 

 

 

 

درب ضد سرقت ایرانی

این درب ها در ایران با  چند ویژگی مشخص تولید می شوند. اما در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک می توان گفت که این درب ها از کیفیت بالاتری نسبت به انواع طرح چینی برخوردار هستند.

شباهت ظاهری درب های ضد سرقت ایرانی به انواع ترک آن باعث شده است که افراد بیشتری علاقمند خرید این نوع درب ها شوند.

درب ضد سرقت ترک اصل

یکی از بهترین برندهای این درب ها ساخت کشور ترکیه است. استحکام بالا و یراق آلات اصل از مهم ترین ویژگی های این درب ها است. در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک می توان به کیفیت برتر این نوع درب ها اشاره نمود. البته توجه نمایید که درب های ضد سرقت ایرانی که با طرح ترک تولید می شوند دارای کیفیتی تقریبا برابر با این درب ها هستند.

مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک از نظر قیمت

درب ضد سرقت ترک یکی از گران ترین نوع درب ها در بازارهای جهانی و ایران است. برای همین اگر از نظر بودجه در مضیقه هستید به شما توصیه می کنیم که از انواع درب های ایرانی با طرح ترک خریداری نمایید. این درب ها به علت استفاده از بعضی از قطعات ساخت کشور ترکیه در آن از نظر کیفیت بسیار بالاتر از انواع درب های ضد سرقت چینی و طرح چینی  بوده و همچنین از نظر قیمتی نیز گران تر از این درب ها اما با کیفیت تر هستند.

مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک از نظر کیفیت

یکی از بهترین نوع درب های ضد سرقت که با نوع ترک آن در ایران رقابت تنگاتنگی دارد ، و دژ درب از تولید کنندگان این سری از آن هاست ، درب ضد سرقت ایرانی سری لوکس است. در این نوع از یراق آلات و قفل ترک بر روی درب استفاده شده است. این نوع درب ها دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و به علت دارا بودن قیمت مناسب از محصولات پر فروش در ایران است. مهمترین تفاوتی که در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک وجود دارد  نوع رویه مصرفی در زمان ساخت است. این روکش ها که تولید کشور ترکیه هستند بر روی درب های ایرانی مونتاژ و بر زیبایی این درب ها اضافه می کند.

همچنین چارچوب و لولا ها در این درب ها بسیار شبیه درب های ترک طراحی و تولید شده است که مانع از تشخیص این درب ها توسط افراد بدون تخصص می شود.

در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک می توان گفت که هر دوی این درب ها تقریبا با کیفیت مشابه تولید و از نظر کیفیت از درب های چینی و سری های ارزانتر درب ایرانی ، بالاتر هستند.

مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و انواع درب ضد سرقت ترک

در ساخت و طراحی درب های ترک از متریال های با کیفیت در بدنه و یراق آلات آن استفاده شده است. به همین دلیل قیمت این درب ها نسبت به انواع مشابه چینی بالاتر بوده و از دوام و استحکام از حد بالایی نیز برخوردار هستند. درب های ایرانی سری لوکس کاملا مشابه درب های ترک طراحی و ساخته شده اند. کیفیت متریال مصرفی آن کاملا مشابه درب های ترک بوده و به سادگی قابل تشخیص نیستند. به همین دلیل در بعضی از فروشگاه ها این درب ها را به عنوان درب ضد سرقت ترک با قیمت های بالا عرضه می کنند.

 

درب ضد سرقت ترک بگیریم یا ایرانی

یکی از مشکلاتی که اغلب افراد در زمان خرید درب ضد سرقت با آن روبرو هستند این است که درب ضد سرقت ترک تهیه کنند یا درب ضد سرقت ایرانی و کدامیک از این درب ها دارای کیفیت برتر هستند. یکی از مهمترین مواردی که در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک مورد توجه قرار می گیرد،  قیمت درب های ترک است. معمولا به علت کیفیت بالای ارز در ایران ،  این درب ها قیمت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل معمولا افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند از انواع درب های ترک برای سازه های خود استفاده می نمایند. اما فراموش نکنید که درب های ایرانی سری لوکس دارای کیفیت تقریبا مشابه درب های ترک بوده و اگر از نظر قیمت مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک را  انجام دهید حتما از انواع ایرانی آن تهیه خواهید نمود.

درب ضد سرقت  ایرانی سری لوکس دژ درب علاوه بر دارا بودن کیفیت بالای متریال مصرفی از قفل و یراق آلات ترک و همچنین رویه ترک در آن استفاده شده است که به آن جلوه ای بسیار زیبا و امنیت بسیار بالایی می بخشد. به همین دلیل خرید این نوع درب ها برای افرادی که علاقمند صرفه جویی در هزینه های خود هستند بسیار مناسب است. خرید این درب ها به نفع مصرف کننده بوده و تا سال ها مستحکم و مقاوم باقی خواهند ماند.

 در مقایسه درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک با انواع درب چینی باعث می شود که در رتبه اول درب های ترک قرار بگیرند. در رتبه بعد درب های ایرانی سری لوکس قرار دارند که مونتاژ ایران هستند و با قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند. اما در رتبه های بعد درب های ایرانی سری درجه یک و اکونومی  قرار دارند. این نوع درب ها نیز دارای کیفیت برتری نسبت به انواع درب چینی هستند. درب های چینی در پایین ترین رتبه قرار گرفته و به همین دلیل از قیمت کمتری نیز برخوردار هستند.                                  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول