اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کمک یک‌میلیارد و 300 میلیون تومانی ملایری‌ها در جشن نیکوکاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در ملایر از کمک یک‌میلیارد و 300 میلیون تومانی مردم نیکوکار این شهرستان در جشن نیکوکاری خبر داد.

کمک یک‌میلیارد و 300 میلیون تومانی ملایری‌ها در جشن نیکوکاری

تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و همزمان با اعیاد شعبانیه تعداد ۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌‌های زیر پوشش کمیته امداد توزیع شد اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج و روغن و.. بوده است.

وی از کمک یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی ملایری‌ها در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و کمک‌های نقدی به صورت الکترونیکی و... بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در آستانه عید نوروز کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری در بین خانوداه‌ها توزیع شده از خیران و نیکوکاران خواست تا همچنان این نهاد را در خدمت‌رسانی به افراد زیر پوشش یاری کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز نیکوکاری زیر نظر و با مجوز کمیته امداد در شهرستان ملایر از افزایش این مراکز به ۳۵ مرکز خبر داد و گفت: مراکزی که مجوز دریافت کرده‌اند، فعالیت‌های خود را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند از سال آینده آغاز خواهند کرد.

کرمی‌مقدم در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه فرهنگی نیز گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند و از خدمات آموزشی و فرهنگی این نهاد بهره می‌‌برند.

وی با بیان اینکه امسال به هر کدام از این دانش‌آموزان و دانشجویان امسال ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار توامان کمک نقدی شده است تصریح کرد: ۵۸ دستگاه تبلت نیز با کمک خیران و نیکوکاران و کمیته امداد برای دانش‌آموزان فاقد دستگاه تبلت و گوشی همراه امسال تهیه و به دانش‌آمورزان نیازمند اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر آموزش فرهنگی به یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از خانوده‌های زیر پوشش در حوزه‌های مختلف سبک زندگی اسلامی و... از طریق فضای مجازی، اجرای طرح «فلاح» برای ۲۲۰ نفر، برگزاری جشنواره قرآنی با حضور ۴۵ نفر با کسب سه مقام استانی و یک مقام کشوری، برگزاری جشن تکلیف برای ۷۰ دانش آموز دختر و... را از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد ملایر دانست.

وی پرداخت بیش از ۲۹ میلیارد تومان وام به ۶۸۴ نفر از افراد زیر پوشش در سال جاری از منابع مختلف داخلی، تسهیلات بانکی، اشتغال روستایی، تفاهم‌نامه با بانک مهر و در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، قالیبافی، مشاغل خانگی، خدماتی و... را از اقدامات این نهاد در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند ملایر دانست.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول