اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

افتتاح شهر پروتئین مهیا

فصل نوینی در صنعت محصولات پروتئینی کشور با افتتاح جدیدترین و بزرگترین مجتمع تولید و بسته‌بندی انواع گوشت قرمز، سفید، آبزیان و انواع فرآورده‌های گوشتی در مجتمع صنایع غدایی مهیاپروتئین آغاز شد.

افتتاح شهر پروتئین مهیا

 شهر پروتئین مهیا با زیربنای ۲۴۰۰۰ مترمربع و تولید بیش از ۵۵۰ نوع محصول مختلف و ظرفیت تولید روزانه حدود ۵۰۰ تن محصولات پروتئینی اعم از انواع گوشت قرمز ، سفید ، آبزیان ، محصولات آماده و نیمه‌آماده مانند همبرگر ، ناگت ، سوسیس و کالباس به صورت تازه و منجمد با سرمایه‌گذاری مستقیم گروه صنعتی درخور بهره‌برداری و به سهم خود در تحقق شعار امسال "جهش تولید" عمل نموده و گامی بلند در جهت رونق تولید داخل برداشته که موجبات اشتغال ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۷۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم را فراهم نموده است.

با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت محصولات غذایی با سلامت افراد جامعه ، مجتمع صنایع غذایی مهیاپروتئین علاوه بر رعایت GMP و تمام استانداردهای داخلی ، همگام با استانداردهای بین‌المللی نظیر ISO  و HACCP به عنوان اولین مجموعه دارای استاندارد صادرات ، مبادرت به تولید محصولات خود می‌نماید . افتتاح شهر پروتئین مهیا در پایتخت و  همچنین راه‌اندازی مراکز توزیع و پخش در سراسر کشور با ناوگان ترابری ویژه امکان بهره مندی تمام هموطنان از محصولات پروتئینی به صورت بسته بندی ایمن و استاندارد را فراهم نموده است . این مرکز برای ارسال محصولات تازه و سالم به سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته و فعال مشغول به خدمت رسانی می‌باشد.

برای نخستین بار در کشور محصولات گوشت قرمز ، سفید و فرآورده‌های وابسته با بسته‌بندی به روش اتمسفر اصلاح شده تحت عنوان “MAP” (Modified Atmosphere Packaging ) عرضه می‌شوند . این روش با کنترل میزان اکسیژن موجود در بسته‌‌بندی منجر به حفظ کیفیت محصول نهایی خواهد شد . از دیگر مزایای این روش می‌توان به افزایش ماندگاری ، جلوگیری از تغییر طعم و رنگ محصول و حفظ ارزش غذایی بدون هیچگونه مواد نگهدارنده اشاره نمود.

در انتها به بیان ویژگی‌های مثبت خرید و عرضه محصولات مواد پروتئینی همچون گوشت قرمز، سفید و فراورده‌های آنها به صورت بسته‌‌بندی اشاره می‌نماییم:

داشتن برچسب اطلاعات قابل پیگیری در سازمان دامپزشکی کشور
مشخص بودن تاریخ تولید ، انقضا و سریال ساخت
الزام به رعایت قیمت یکسان و قطعی در سراسر کشور
تنوع زیاد محصول از لحاظ وزن ، قیمت و نوع قطعه‌بندی متناسب با نیاز و سلایق مصرف کننده
کنترل بهداشت و سلامت مضاعف در تمامی مراحل از زمان خرید دام و مواد اولیه تا رسیدن به مصرف‌کنندگان
کمک به حفظ محیط زیست به دلیل نداشتن ضایعات در محصولات بسته‌بندی
اطمینان از کیفیت محصول به علت نظارت‌های پیوسته وزارت بهداشت و درمان،سازمان دامپزشکی کشور و سازمان غذا و دارو بر مراکز تولید و بسته‌بندی

با توجه به آنچه در بالا گفته شد بهتر است برای تهیه محصولات پروتئینی به صورت ارسال مستقیم از درب کارخانه و حمل توسط وسایل نقلیه یخچالدار به همراه ارسال سریع و رایگان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مهیاشاپ مراجعه نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول