اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اقتدار کنونی نیروهای مسلح قابل قیاس با اول انقلاب نیست

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان گفت: شرایط اقتدار نیروهای مسلح قابل قیاس با روزهای قبل از انقلاب نیست و خوشبختانه در ابعاد مختلف پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و جهان محور امنیت هستند.

اقتدار کنونی نیروهای مسلح  قابل قیاس با اول انقلاب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجتبی شیرودبزرگی در جلسه تجلیل از شوراهای برتر نظامی امر به معروف و نهی از منکر که در لشکر 28 کردستان برگزار شد اظهار داشت: عزت امروز ملت ما ثمره خون شهدا است.

معاون دستگاه‌های نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مهمترین سند چشم‌انداز کشور است که ثمره آن موجب بالندگی کشور می باشد، در حالی که متأسفانه آنچنان که باید مورد تدوین و تحلیل قرار می گرفت، صورت نپذیرفته است.

شیرودبزرگی خاطرنشان کرد: شرایط اقتدار نیروهای مسلح قابل قیاس با روزهای قبل از انقلاب نیست و خوشبختانه در ابعاد مختلف پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه و جهان محور امنیت هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اقتدار، پیشرفت عمومی است، افزود: در عصر تمدن امروزی ضرورت اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بیشتر از هر زمان دیگر نمایان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در روز مبارک بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، در مورد حاکمیت اسلامی و زنجیره تواصی بسیار مهم است که آن بیانات باید در نیروهای مسلح نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه باید یک هم‌افزایی انگیزشی در همه ابعاد جامعه اسلامی و همه اجزاء و نهادهای اسلامی به وجود بیاید، عنوان کرد: یکی از مصادیق حاکمیت اسلامی و زنجیره تواصی برگزاری انتخابات باشکوه همچون دوران گذشته است، چرا که قطعاً دشمنان ایران اسلامی با ابعاد گوناگون جنگ نرم در ماه‌های آینده جهت شکستن این زنجیره اقدام به وارونه‌نمایی  اقدامات نظام می‌کنند.

شیرودبزرگی در ادامه با اشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در تقویت زنجیره تواصی در بین نیروهای مسلح، متذکر شد: امروز دشمن با برنامه‌ریزی دقیق و بلندمدت سعی در نفوذ بین خانواده‌های نظامی و اقدام به شکستن تواصی دارد، لذا اگر عزت نفس در بین نیروهای مسلح تقویت شود در واقع از تحریف جلوگیری به عمل آمده است و دیگر نیروهای تحت امر مورد نفوذ دشمن قرار نمی‌گیرد و به سمت هنجارشکنی نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه در انتخابات، سه شاخصه سطح مشارکت، سطح امنیت و سلامت مورد توجه و هجمه ضدانقلاب است، گفت: جهت سطح مشارکت بالا، امنیت و سلامت انتخابات مسئولین وظیفه دارند در تقویت هر چه بهتر زنجیره تواصی، کلان‌نگری در مدیریت را داشته باشند و مدیر زیرمجموعه خود را مورد توجه قرار بدهد.

معاون دستگاه‌های نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: اگر انتخابات بومی و ناشی از مشارکت مردم نباشد امنیت نیز به وجود نخواهد آمد چرا که این امنیت درون‌زایی نظام ما است که به انتخابات یک فرم می‌دهد و این نشانه‌ از نظام مردم‌سالاری است چرا که اگر هر اتفاق اجتماعی همچون انتخابات بخواهد برون‌زا باشد  و در درون آن امنیت برقرار نباشد قطعا اگر تمام ارگان‌ها هم بخواهند نمی‌توانند امنیت آن را برقرار کنند.

شیرودبزرگی اظهار داشت: امروز باید مسئولین نظام اسلامی در تقویت زنجیره مردم و نظام و مسوولان به جد کوشا باشند و اگر این در افق دید نیروهای مسلح باشد و در چشم‌انداز فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و این کلان‌نگری مدیریت به وجود بیاید ما نه تنها در انتخابات بلکه در مدیریت مسائل کلان کشور مشکلی نخواهیم داشت.

به گفته وی، اگر مدیری به زیرمجموعه خود توجهی ندارد به تخریب ارباب رجوع می‌پردازد و این ناشی از ضعف نگرش آن است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول