اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برای تحقق گام دوم انقلاب نیازمند جوانان بانشاط و پرشور هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: مواردی نظیر ورزش و حوزه سلامت از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده که برای بسیج به عنوان یک تکلیف در دستور کار قرار دارد.

برای تحقق گام دوم انقلاب نیازمند جوانان بانشاط و پرشور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر امروز در حاشیه تجلیل از ورزشکاران شهرستان لنجان اظهار کرد: مواردی نظیر ورزش و حوزه سلامت از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده که برای بسیج به عنوان یک تکلیف در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند یک حرکت پرشتاب و روبه جلو هستیم، خاطرنشان کرد: برای چنین مأموریت مهمی نیازمند یک عزم جدی و جوانان بانشاط پرشور و انقلابی هستیم که این مهم با ورود بسیج محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر وحدت در بین نهادهای مختلف جامعه تصریح کرد: بسیج به عنوان بزرگترین تشکل انقلاب اسلامی ایران در کنار دیگر نهادها و مجموعه ها خواهد توانست آرمان های بزرگ انقلاب را محقق کند.

محمدی فشارکی افزود: با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، بسیج ویژه برنامه‌های زیادی در سطوح مختلف جامعه در زمینه ورزشی را در نظر دارد تا اجرایی کند که در رأس این موارد ورزش ‌های همگانی قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول