اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

نشست آنلاین کمیته رویدادهای AVC برگزار شد/ استقبال ویژه از پیشنهاد ایران

دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا از پیشنهاد مسعود یزدان‌پناه عضو ایرانی کمیته رویدادهای کنفدراسیون والیبال آسیا درخصوص برگزاری AVC CUP با حضور قهرمانان زون‌های مختلف آسیا، استقبال ویژه کرد.

نشست آنلاین کمیته رویدادهای AVC برگزار شد/ استقبال ویژه از پیشنهاد ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه کمیته رویدادهای AVC به صورت وبینار با حضور ریـتـا سوبوو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا، کیاتی پونگ دبیرکل این کنفدراسیون و سایر اعضای AVC برگزار شد.

مسعود یزدان‌پناه عضو ایرانی کمیته رویدادهای کنفدراسیون والیبال آسیا با اشاره به موارد تصویب شده در این نشست گفت: در این جلسه، تقویم مسابقات امسال مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که برای تصویب، به هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا ارسال شود.

چهار رویداد قهرمانی بزرگسالان آسیا در 2 بخش زنان و مردان و رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. از طرفی تمام مسابقات سال آینده پیش‌بینی شد و تقویم مسابقات هم تا حد زیادی مشخص گردید که از آن جمله می‌توان به برگزاری رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا 2023 اشاره کرد.

او به دیگر موارد مطرح شده در نشست اشاره کرد و گفت: در جریان این جلسه، میزبانان موظف شدند برای ساماندهی کادر 22 نفره تیم‌ها شامل 14 بازیکن، 5 مربی، یک سرپرست، یک داور همراه و یک ژورنالیست تایید شده، تمهیدات لازم را فراهم کنند. فرمول مسابقات امسال نیز همچون سال‌های گذشته است و همچنین مقرر شد جلسه بعدی کمیته رویدادهای کنفدراسیون آسیا، بعد از برگزاری اجلاس FIVB برگزار شود.

مسعود یزدان‌پناه نماینده ایرانی کمیته رویدادهای کنفدراسیون والیبال آسیا درخصوص پیشنهاد مطرح شده از سوی ایران در جلسه مذکور گفت: بنده با هماهنگی دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، پیشنهادی درخصوص افزایش اهمیت AVC CUP و بالابردن انگیزه قهرمانان زون‌ها مطرح کردم تا این تورنمنت با حضور قهرمانان زون‌های مختلف و 4 تیم برتر آسیا برگزار شود. این پیشنهاد مورد استقبال ویژه قرار گرفت و مقرر شد که این موضوع در جلسه هیئت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح شود و با دید مثبت مورد پی‌گیری قرار گیرد.

گفتنی است مسابقات والیبال برفی آسیا نیز از سال آینده در قزاقستان آغاز خواهد شد و این موضوع نیز در نشست مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول