اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نویدکیا: رفت و برگشت از تراکتور بهتر بودیم/نیازمند در بهترین زمان ممکن به ما کمک کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز بازیکنانم بازی بی نقصی را انجام دادند و نیازمند حتی یک واکنش هم نداشت.

نویدکیا: رفت و برگشت از تراکتور بهتر بودیم/نیازمند در بهترین زمان ممکن به ما کمک کرد

به گزارش خبرگزری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا پس از برتری ۲ بر صفر سپاهان مقابل تراکتور اظهار داشت: فکر می‌کنم که یکی از بهترین بازی‌هایی بود که انجام دادیم. همیشه سعی می‌کنم که منطقی در مورد بازی صحبت کنم و توقعاتی از بازیکنانم داشته باشم که روز به روز جلو برویم. امروز بازیکنانم بازی بی نقصی را انجام دادند و نیازمند یک واکنش هم نشان نداد که بگویم تیم حریف موقعیت داشت.

سرمربی سپاهان گفت: در نیمه دوم در ۱۰، ۱۵ دقیقه تمرکزمان از دست رفت و بازی را از دست دادیم، اما رفته رفته باز هم برگشتیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم.

وی با تبریک برد به هواداران این تیم عنوان کرد: بازیکنانم در این مسابقه فوق العاده بودند و بیش از این نمی‌توانم از بازیکنانم توقع داشته باشم. هرچند دوست داشتم در همان 10،‌ 15 دقیقه هم توپ و میدان در اختیار ما باشد.

نویدکیا تاکید کرد: این برای سپاهان خوب نیست که در زمین خودش و مقابل تیم ۱۰ نفره ۱۵ دقیقه را از دست بدهد. در کل امیدوارم مسیر موفقیت‌مان ادامه داشته باشد.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که امروز انرژی زیادی به ما دادند. از یگان ویژه هم که کمک‌مان کرد که به موقع به ورزشگاه برسیم، ممنونم.

وی در مورد اینکه آیا آنالیز خوب شما باعث شده تراکتور به در بسته بخورد یا خیر، گفت: این موضوع را من نمی‌توانم بگویم. ما همه بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و راه خودمان را می‌رویم و سعی می‌کنیم با ساختاری که درست کردیم جلو برویم. تراکتور تیم خیلی خوبی است، اما من فکر می‌کنم هم در بازی رفت و هم برگشت بهتر بودیم.

نویدکیا در مورد اینکه خط دفاعی‌اش و دروازه بان عملکرد خوبی داشتند، گفت: هفته سیزدهم بود که گفتم خط دفاعی‌مان مشکل دارد و تلاش کردیم که ساختار تیمی را درست کنیم. حتما باز هم عیب و ایرادهای زیادی داریم، اما نباید از واقعیت گذشت که شاید اگر پنالتی آنها گل می‌شد، شرایط بازی فرق می‌کرد. پیام نیازمند در بهترین زمان ممکن به ما کمک کرد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه دانیال اسماعیلی فر ارسال‌های ضعیفی از سمت راست داشت، گفت: امروز باد شدیدی می‌آمد و نباید این نکته را هم فراموش کنید که بازیکنان ما ۱۲۰ دقیقه مقابل مس در جام حذفی بازی کرده بودند. برای من این مهم بود و حس خوبی داد که دانیال چندین بار خودش را به محوطه جریمه تراکتور رساند و نشان داد که می‌خواهد به تیم کمک کند. من فقط سانترهای او را روی خستگی اش می‌گذارم. حتی معتقدم او می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول