اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بستری بودن 95 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آمل

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به نام‌نویسی 199 آملی در انتخابات شورای اسلامی شهرهای آمل، گفت: با توجه به زرد بودن شرایط کرونایی آمل، هم‌اکنون 95 بیمار در بیمارستان‌های این شهر بستری هستند.

بستری بودن 95 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیرضا شریعت شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: خبرنگاران بازوان پرتوان و قدرتمند دستگاه‌های دولتی و نهادهای مختلف هستند و نقطه اتصال و پل ارتباطی مردم و مسؤولان تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در پیش است، افزود: فعالیت انتخاباتی در گام نخست با نام‌نویسی نامزدها آغاز شده و استقبال خوبی از سوی همشهریان شده است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه باید همت همگانی و همراهی عمومی در انتخابات کارنامه مثبت را به ثبت برسانیم، تصریح کرد: در انتخابات مسؤولیت سنگینی بر دوش داریم زیرا باید از تک تک آرا افراد پاسداری کنیم و وزارت کشور مجری قانون انتخابات است.

این مسؤول با اشاره به اینکه همه تلاش خود را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به کار می‌بندیم، خاطرنشان کرد: انتخابات سالم همیشه باعث شده تا افراد منتخب وارد میدان شوند تا امر خدمت در دستور کار باشد و برای مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

شریعت با اشاره به اینکه تعداد 121 آملی برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر آمل نام‌نویسی کردند، یادآور شد: در این بین 86 درصد شامل 104 نفر آقا و 14 درصد به تعداد 17 نفر خانم بودند.

وی تصریح کرد: در شهرهای بابکان 25 نفر، دابودشت 16 نفر، گزنک 11  نفر، امامزاده عبدالله 13 نفر و رینه 11 نفر از جمع همشهریان آقا و خانم نام‌نویسی کردند.

فرماندار ویژه آمل بیان کرد: در مجموع 199 نفر در شهرهای مختلف آمل به عنوان کاندیدا برای حضور در انتخابات پیش‌رو ثبت‌نام کردند که 86 درصد آنها آقا و 14 درصد آن بانوان هستند.  

شریعت با تأکید بر تعطیلات پیش‌رو عید نوروز، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم ما تعطیلات عید نوروز، مهمانی خانوادگی و ورود مسافران به شمال کشور است هرچند نگران وجود ویروس کرونای انگلیسی در مازندران هستیم البته کرونای انگلیسی در مازندران و شهرستان قائمشهر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 95 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان آمل بستری هستند و امروز یکی از بیماران کرونایی درگذشت، بیان کرد: از بین بیماران بستری 76 نفر آملی و 19 نفر غیرآملی هستند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه 142 نفر به صورت سرپایی ویزیت شدند، افزود: هم‌اکنون آمل در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و این وضعیت به شدت شکننده است.

این مسؤول بیان کرد: همشهریان آملی حتما از ماسک استفاده کنند، فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی را در اولویت امور قرار داده و از دید و بازدید عید به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/86012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول