اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به جانبازان تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به مناسبت میلاد علمدار کربلا و روز جانباز از طرف مقام معظم رهبری به دیدار تعدادی از جانبازان و خانواده‌های آنها رفت و سلام معظم له را به آنها ابلاغ کرد.

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به جانبازان تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امروز با حضور در منزل جانباز قطع نخاع گردن جوان ۲۰ ساله سیدمحمد موسوی با خانواده وی دیدار و پای صحبت‌ها و بیان مشکلات آنها نشست و از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهی نیروی انتظامی استان و اداره‌کل راه و شهرسازی استان خواست، برای رفع مشکلات این خانواده اقدام لازم را انجام دهند.

امام جمعه تبریز همچنین با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس محمدرضا بازگشا دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تکریم و تقدیر از خدمات ایثارگرانه همسران جانبازان، گفت: بانوانی که با جانبازان عزیز زندگی مشترک دارند، خودشان را وقف خدمت به یادگاران جبهه و جنگ کرده‌اند و به عنوان یک پرستار نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیدار با خانواده جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس اصغر فرمندیان یکی دیگر از این دیدارها بود که حجت‌الاسلام والمسلمین آل.هاشم با آرزوی صحت و عافیت به این خانواده، حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یکی از رسالت.های مهم دانست و اهتمام جدی به آن خواستار شد و تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی فرهنگ خصوصا اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تلاش مجدانه در جمع‌آوری خاطرات یادگاران جنگ این آموزه‌ها را بین نسل جدید و جوان نشر دهد.

برادر شهید و رزمنده سال‌های پرافتخار دفاع مقدس حاج حسن مشهدی عبادی هم امروز میزبان امام جمعه تبریز بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین با حضور در بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز با جانبازان بستری در این بیمارستان هم به گفت‌وگو نشست.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول