اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

زمان مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون فراگیر استخدامی اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: مصاحبه تخصصی و عمومی پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان، طی 10 روز از تاریخ شنبه 7 فروردین تا دوشنبه 16 فروردین 1400 در واحد ارتباطات مردمی (سامد) واقع در میدان فرودگاه بندرعباس، برگزار می شود.

زمان مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون فراگیر استخدامی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جلسه هماهنگی کمیته مصاحبه استخدامی هشتمین آزمون فراگیر استخدامی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان هرمزگان ضمن تبریک قبولی افرد در مرحله اول آزمون استخدامی، بر انتخاب هرچه بهتر نیروهای اصلح و شایسته برای پست های مورد نیاز ارائه و بر رعایت هرچه بیشتر عدالت در انجام مصاحبه ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه در انجام مصاحبه‌های استخدامی و رفتاری باید افراد بومی آن منطقه در اولویت قرار گیرند، افزود: بنا بر جذب نیروی‌های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش، شناخت بومی و کافی با محل خدمت‌شان داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به سلامت و بی طرفی داوران در مصاحبه ها اشاره کرد و افزود: از میان شرکت کنندگان در این آزمون 120 نفر به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شدند که پس از انجام مصاحبه تخصصی، بررسی شرایط و با توجه به کد رشته‌های مورد نیاز به استخدام درخواهند آمد.

وی ادامه داد: در این مصاحبه سعی می شود از جمع سه برابر ظرفیت شرکت کنندگان، افرادی که شایسته تر و از توان علمی بهتری برخوردار هستند بر اساس شاخص ها انتخاب شوند.

نازنین شیبانی عنوان کرد: در زمان مصاحبه از متقاضیان، نمایندگانی از واحدهای مختلف حضور و بر مراحل آزمون نظارت دارند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول