اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

همدلی در دقیقه 90/توزیع 200 بسته معیشتی توسط ورزشکاران خیر

بسیج ورزشکاران استان البرز در آخرین پنج شنبه قرن 13 اقدام به تهیه و توزیع 200 بسته معیشتی میان جامعه هدف آسیب دیده از بیماری کرونا کردند.

همدلی در دقیقه 90/توزیع 200 بسته معیشتی توسط ورزشکاران خیر

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در آخرین پنج‌شنبه قرن که بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند آستین بالا زده و با کمک‌های مومنانه سعی داشتند مشکلات را کمرنگ کنند و در کنار آن‌ها باشند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن بعضی مشاغل، تعداد زیادی از سرپرستان خانواده بیکار شده در تامین مایحتاج زندگی در شرایط سختی به سر می‌برند.

از سوی دیگر گرانی‌ها به اقشار زیادی از مردم فشار آورده و باعث شده مشکلات مالی ریز و درشتی ایجاد شود اما در گوشه و کنار این مشکلات زیبایی‌هایی به چشم می‌خورد.

امروزه نیز همانند دوران ٨ سال دفاع مقدس که کشور با مشکلات اقتصادی و رفاهی فراوان دست به گریبان بود مردم یک دل و یک صدا برای کمک به همدیگر در صحنه قرار دارند، بسیاری با تهیه بسته‌های معیشتی و تحویل آن به نیازمندان صحنه‌ای زیبا را خلق می‌کنند.

این رسم که از مولایمان، حضرت علی (ع) به یادگار است، که پس از شیوع بیماری کرونا به فرمان مقام معظم رهبری در قابل رزمایش مواسات و همدلی در کشور رونق بیشتری پیدا کرد و اکنون به یک رسم زیبا تبدیل شده است.

مصطفی حدادی، مسؤول بسیج ورزشکاران استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: همزمان با اعیاد شعبانه در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان مبنی بر رفتار همدلانه و کمک مومنانه در آخرین پنج شنبه قرن تعدادی بسته معیشتی و البسه ورزشی تهیه و در بین خانواده نیازمند توزیع شد.

مسؤول بسیج ورزشکاران استان البرز، اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی حدود 200 بسته معیشتی مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب، روغن و ... البسه و کفش ورزشی تهیه و به آسیب دیدگان از کرونا اهدا شد.

این مقام مسؤول افزود: این بسته‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهیه شد و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به بیماری کرونا و مشکلات پیش‌آمده در تأمین مایحتاج زندگی با اینکار سعی داشتیم کمی به مشکلات مردم التیام ببخشیم.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول