اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ماموریت‌های سپاه با مدیریت جوانان انقلابی با قوت ادامه پیدا می‌کند

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به خدمات سپاه در عرصه‌های مختلف، گفت: به واسطه ظرفیت‌هایی که در مجموعه سپاه ایجاد شده جوانان ولایی، ایثارگر، انقلابی و جان‌برکف مأموریت نظام و این مجموعه مقدس را با قوت کماکان ادامه می‌دهند.

ماموریت‌های سپاه با مدیریت جوانان انقلابی با قوت ادامه پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان به مناسبت روز پاسدار، اظهار کرد: امروز اگر دشمنان زیادی در خارج از کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مورد اهانت، تهمت و هجوم قرار می‌دهند به واسطه آن است که عملکرد سپاه در طول عمر خود موفق بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: اگر شهدای مدافع وطن و شهدای مدافع حرم سردمدار خط مبارزه با استکبار جهانی هستند و با تشکیل جبهه واحد از قومیت‌ها و ملل مختلف در برابر نظام استکباری و صهیونیسم جهانی ایستاده به واسطه مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه ذیل پنج نیروی زمینی، هوافضا، دریایی، قدس و بسیج مستضعفین، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره انعطاف لازم را داشته است تا بتواند در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.

فدا تصریح کرد: امروز اگر پاسداران پیشکسوت که در تأسیس سپاه نقش داشته‌اند به واسطه شرایط سنی و بازنشستگی امکان ادامه فعالیت در بدنه این مجموعه را ندارند ولی به واسطه ظرفیت‌هایی که در مجموعه سپاه ایجاد شده جوانان ولایی، ایثارگر، انقلابی و جان‌برکف مأموریت نظام و این مجموعه مقدس را با قوت کماکان ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: امامین انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون درراستای مأموریت‌های مختلف از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیفاتی داشته‌اند که در خصوص هیچ سازمان دیگری ایراد نشده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار سال گذشته با مجموعه سپاه مبنی بر اینکه «از مجموعه سپاه صددرصد راضی هستم ولی قانع نیستم» افزود: این‌سخنان نشان از آن دارد که لازم است این مجموعه ظرفیت‌هایی را بیش از پیش به‌کارگیرد تا در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت، آسایش، آرامش و خدمت‌رسانی به مردم نقش ایفا کند.

فدا با اشاره به شرایط کرونایی کشور و دستاوردهای مهم طرح شهید سلیمانی، ادامه داد: مجموعه سپاه در ایام عید در کنار مجموعه دولت اعم از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها و همراه با دانشگاه‌های علوم پزشکی در راستای مبارزه و کنترل و مقابله با بیماری کرونا حضور مؤثر خواهند داشت.

انتهای پیام/63055/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول