اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۳۳۵ میلیارد تومان به حوزه سد و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

معاون وزیر کار از تعیین تکلیف ماده ۵۶ و اختصاص ۳۳۵ میلیارد تومان به حوزه راه و سدهای استان خبر داد.

اختصاص ۳۳۵ میلیارد تومان به حوزه سد و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، غلامرضا پناه در نشست شورای اداری گفت: زلزله سی‌سخت یکی از حوادثی بود که با حضور استاندار و مجموعه مدیران به خوبی و هوشمندانه و مدبرانه  مدیریت شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه علی‌رغم اقدامات صورت گرفته شاهد برخی نامهربانی‌ها هستیم، افزود: در کمترین زمان ممکن ارتباط خوبی با دولت ایجاد و تصمیم‌گیری شد به همین دلیل اتفاقات خوبی را در زلزله سی‌سخت شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه هیچ گزارش امنیتی از سی‌سخت نداشتیم گفت: در زلزله سی‌سخت ۲۱ هزار پرس غذای گرم توسط زیر مجموعه وزارت کار برای مناطق زلزله‌زده تهیه شد و کالاهای مورد نیاز چادر، پتو، هیتربرقی و اقلام خوراکی به سی‌سخت گسیل داده شد.

پناه عنوان کرد: بیش از ۱۰ میلیارد کالا توسط مجموعه وزارت کار وارد سی‌سخت شده و توزیع کردیم، ضمن اینکه آمادگی داریم به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی که در زلزله سی‌سخت آسیب دیدند ۲۰ میلیون بلاعوض و ۶۰ میلیون قرض‌الحسنه ۴ درصد پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه اعداد و ارقامی برای بازنشسته‌های زلزله‌زده در نظر گرفته شده است، گفت: بعد از مشخص شدن میزان خسارت اعداد و ارقام اختصاص داده می‌شود.

معاون وزیر کار با اشاره به سفر مجموعه وزارت کار به استان گفت: ماده ۵۶ حوزه راه و سدها در استان بلاتکلیف بود که وزارت کار ۳۳۵ میلیارد برای این دو حوزه در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان و ارتقاء پلی کلینیک‌ها گفت: تا پایان دولت دوازدهم بیمارستان‌های در  حال احداث یاسوج، گچساران و دهدشت اتمام و پلی کلینیک‌ها ارتقاء یابد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول