اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز توزیع میوه شب عید تنظیم بازاردر گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: توزیع 70 تن میوه شب عید به منظور تنظیم بازار و کنترل بازار میوه، در شهرستان آغاز شده است.

آغاز توزیع میوه شب عید تنظیم بازاردر گچساران

رضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار شب عید و کنترل بازار میوه، توزیع میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب  در شهرستان آغاز شده است.

 وی ادامه داد: 70 تن میوه شب عید برای شهرستان در نظر گرفته شده که در چند مرحله و در چندین نقطه شهر به منظور دسترسی آسان شهروندان و جلوگیری از تجمع در حال توزیع است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: ۱۱ عامل در سطح این شهرستان‌ها با همکاری اتاق اصناف کار توزیع میوه شب عید را انجام می‌دهند.

شریفی عنوان کرد: میوه شب عید با قیمت مصوب دولتی در مکان‌های از پیش تعیین شده به صورت ثابت و سیار در بین شهروندان  در حال توزیع است.

 وی ابراز کرد: طرح توزیع میوه شب عید تنظیم بازار از روز 27 اسفندماه با قیمت تنظیم بازار برای مصرف کننده پرتقال هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان، سیب قرمز و زرد  هر کیلوگرم به قیمت ۹ هزار و 900تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام/82031

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول