اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

جوانان امید کشور هستند/ راه انقلاب با جوانان شجاع ادامه می‌یابد

امام جمعه شهرکرد جوانان را امید رهبر انقلاب دانست و گفت: امروز این جوانان هستند که در گروه‌های جهادی و عملیاتی، در موضوعات مطالبه‌گری، در تولید و خدمت به اشکال مختلف نقش‌آفرینی موثر دارند.

جوانان امید کشور هستند/ راه انقلاب با جوانان شجاع ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت حسابرسی نفس در روزهای پایان سال گفت: مومنان باید در این ساعات پایانی سال، گذشته خود را مورد بررسی قرار دهند و اعمال و معنویات خود را حسابرسی کنند.

امام جمعه شهرکرد به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و ادامه داد: برخی از خانواده‌ها این روزها به جد تحت فشار مسایل مالی هستند و باید مومنان جامعه نسبت به این افراد احساس تکلیف کنند و حتما از کمک‌های مالی و معنوی خود این خانواده‌ها را محروم نکنند.

نکونام با اشاره به جنایت یک پسر و یک پدر در دوم فروردین ماه اشاره کرد و توضیح داد: رضا شاه در سال 1306 برای رسمی کردن بی‌حجابی همسرش را بدون حجاب وارد حرم حضرت معصومه کرد تا به این روش به مکان مقدس و مسئله مهم حجاب هتک حرمت کند؛ که این موضوع با ورود یک شیخ شجاع و بصیر به نام شیخ محمدتقی بافقی و اعتراض جدی این شیخ و همراهی مردم برجسته شد تا جایی که خود رضاشاه برای برخورد با این روحانی ورود کرد و به این ترتیب نقشه شیطانی رضاشاه برآب شد.

وی با اشاره به خیانت محمدرضا شاه در دوم فروردین سال 1342 نیز یادآوری کرد: در چنین روزی با تصمیم خبیثانه شاه ملعون نیروهای سلطنتی به حوزه قم حمله‌ور شدند و بغض خود علیه امام(ره) را سر طلاب و ساختمان حوزه تخلیه کردند و به این ترتیب سندی دیگر بر پرونده قطور جنایات وحشیانه پهلوی اضافه شد.

امام جمعه شهرکرد به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و افزود: جوانان ما با تاسی به جوان شجاع و بصیر کربلا، امروز در خط ولایت و انقلاب اسلامی در حال نقش آفرینی هستند؛ انقلاب را فقط با تکیه به سالخوردگان نمی‌توان پیش برد، راه انقلاب با حمایت و همراهی جوانان شجاع و پرانرژی ادامه خواهد یافت.

وی جوانان را امید رهبر انقلاب دانست و اضافه کرد: امروز این جوانان هستند که در گروه‌های جهادی و عملیاتی، در موضوعات مطالبه‌گری، در تولید و خدمت به اشکال مختلف نقش‌آفرینی موثر دارند و بدانند که این فعالیت آنان مصداق جهاد است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به موضوع انتخابات آتی اشاره کرد و افزود: تلاش برای مشارکت حداکثری اولین اولویت نظام است و یک تودهنی محکم به دشمن است چون مردمی که با این همه سختی پای صندوق رای می‌آیند یعنی نقشه دشمنان برای فشار بر مردم و ایجاد ناامیدی موفق نبوده و این بزرگترین ضربه به دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که الان باید گزارش هشت ساله خود را ارائه کنند و پاسخگوی عملکرد خود باشند ولی متاسفانه امروز با سخنانی حاشیه‌سازانه برای رسانه‌های دشمن خوراک تهیه می‌کنند و برای دشمن پیام امیدواری می‌فرستند.

نکونام با تاکید بر اینکه دولت جوان و حزب اللهی باید شکل بگیرد، بیان کرد: باید یک دولت جوان و متعهد روی کار بیاید که تحریم را با تولید و با تکیه بر جوانان بردارد و مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول