اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجلیل امام جمعه بندرعباس از زحمات کادر سلامت در سال 99/ ایران در تولید واکسن کرونا در جهان افتخار آفرینی کرد

امام جمعه بندرعباس گفت: همت بلند دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا نشانه افتخار بزرگی برای کشورمان در عرصه علمی در جهان است.

تجلیل امام جمعه بندرعباس از زحمات کادر سلامت در سال 99/ ایران در تولید واکسن کرونا در جهان افتخار آفرینی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام دکتر محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال 1399، اظهار کرد: خدمت صادقانه کادر درمان در سالی که گذشت یکی از نقاط افتخارآفرین و نشانه همدلی و انسجام درونی ملت ایران برای غلبه بر این بیماری منحوس بود و به امد خداوند در ماه‌های ابتدایی سال 1400 با تولید انبوه واکسن ایرانی کرونا شاهد ریشه‌کنی این بیماری خواهیم بود.

وی با تجلیل از تلاش‌های تمامی پزشکان و پرستاران و اهالی سلامت در زمینه نجات جان بیماران و اجر بزرگ خداوند برای این عزیزان، افزود: همه ملت ایران قدردان این تلاش‌ها هستند و تکریم مستمر رهبر معظم انقلاب اسلامی از تلاش‌های این عزیزان نشانه عمق توجه عمومی ملت ایران نسبت به این مجاهدت‌های مستمر است.

امام جمعه بندرعباس، رسیدن ایران به توان تولید انبوه واکسن و ورود آن به مراحل نهایی تولید را بسیار با اهمیت دانست و گفت: قطعا این تلاش‌ها در ابتدای سال 1400 به توفیقات بزرگی خواهد انجامید که دنیا را متحیر خواهد ساخت و این توان بالای ملت ایران در عرصه‌های علمی را ثابت می‌کند.

بندرعباس شهر جهانی دوستدار امام سجاد (ع)

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به میزبانی 10 دوره کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان و با تقدیر از تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیگیری ثبت هرمزگان و بندرعباس به عنوان شهر جهانی دوستدار امام سجاد (ع) اضافه کرد: دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام استان هرمزگان ثبت خواهد شد و برکات این نام شریف و شخصیت ممتاز آن امام همام بر هرمزگان نیز منشأ خدمات مختلفی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، تربیت ده‌ها حافظ صحیفه سجادیه، آزادی زندانیان غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را تنها بخشی ازبرکات کنگره امام سجاد(ع) در این استان عنوان کرد و بیان داشت: همه تلاش‌هایی که در طول 10 دوره برگزاری این کنگره صورت گرفته، با این اقدام به بار نشست و این برنامه‌های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی در سال آینده نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی همچنین از تمامی دستگاه‌ها، نهادها و مجموعه‌های مردمی در انجام رزمایش مواسات و همدلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی کلید آن را زدند، تقدیر کرد و عنوان داشت: تا ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا باید این رزمایش‌های مواسات ادامه یابد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول