اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سخت‌گیری‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی جامعه ضروری است

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: برای حفظ سلامتی جامعه سخت‌گیری‌های بهداشتی ضروری است و نمی توان بخاطر به خطر افتادن سلامتی افراد و بهداشت جامعه از کنار مسائل غیربهداشتی به سادگی عبور کرد.

سخت‌گیری‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی جامعه ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امیرحسین بهداد در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره دامپزشکی شهرستان بناب با اشاره به اینکه حوزه دامپزشکی حائز اهمیت است، بر اهمیت رعایت مسائل بهداشتی در این حوزه تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه کباب بناب به عنوان یک برند در سطح کشور مطرح است، از این رو برای اینکه به این برند لطمه‌ای وارد نشود، وظیفه و رسالت دامپزشکی برای حمایت از این برند سنگین است.

وی تصریح کرد: اهمیت حوزه دامپزشکی در شهرستان بناب مضاعف بوده و مدیران باید با توجه به انتظارات و حساسیت‌های موجود گام بردارند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر احمدی‌منش، دکتر مسعود گنج پور را به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان بناب معرفی کرد.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول