اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان بوئین میاندشت موانع سر راه کارآفرینی جوانان را برطرف سازند

امام‌جمعه بوئین میاندشت با تأکید بر اینکه مسؤولان شهرستان باید موانع سر راه کارآفرینی جوانان را برطرف سازند، گفت: بروکراسی اداری ناامیدی را به جوانان برای حرکت در مسیر پیرفت کشور تزریق می‌کند لذا باید موانع برای امیدآفرینی رفع شود.

مسؤولان بوئین میاندشت موانع سر راه کارآفرینی جوانان را برطرف سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین ‌میاندشت با اشاره به دو مناسبت روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: جانبازان  برای دفاع از کشور در جنگ تحمیلی جانباز شدند لذا باید قدران زحمات آن‌ها در جامعه باشیم؛ همچنین پاسداران تربیت یافته مکتب بسیج هستند و هیچ افتخاری بالاتر و زیباتر از پاسداری در مسیر امام حسین نیست.

امام جمعه بوئین میاندشت با تبریک میلاد حضرت علی اکبر وروز جوان افزود: جوانان این کشور تربیت یافته مکتب تشیع و سردارانی همچون سلیمانی هستند و اگر به آن‌ها در عرصه‌های مختلف کشور‌‎ بها داده شود و سر راه آن‌ها سنگ‌اندازی نشود  از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی  با اشاره به اینکه مسؤولان شهرستان موانع سر راه کارآفرینی جوانان را برطرف سازند، گفت: مسؤولان بدانند بالاترین قله ترقی کشور جوانان هستند، بروکراسی اداری ناامیدی را به جوانان برای حرکت در مسیر تزریق می‌کند.

اسکندری با تبریک فرارسیدن  نوروز 1400 گفت: مردم شهرستان در ایام نوروز برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی  از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

 انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول