اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فعالیت ۲۵۰ راهدار در طرح نوروزی حوزه راهداری خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۰ با در نظر داشتن مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، کمیته اجرایی کمیسیون ایمنی راه‌های استان و ستاد مقابله با بحران استان از تاریخ ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ استمرار خواهد داشت.

فعالیت ۲۵۰ راهدار در طرح نوروزی حوزه راهداری خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی جعفر شهامت اظهار کرد: ۲۵۰ نفر راهدار ، ۳۶ شرکت حمل‌ونقل مسافری و ۷۵۰ دستگاه انواع ناوگان مسافربری و همچنین ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات حوزه راهداری در این طرح فعال خواهند بود و بر فعالیت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی و تداوم حمل‌ونقل کالاهای اساسی و ضروری طی این ایام نظارت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: با توجه به تجمیع امکانات و اعتبارات ملی و استانی طی سال جاری ایمن‌سازی تعداد 44 نقطه پر تصادف در طول راه‌های استان انجام گردید، لیکن با توجه به شرایط جوی و ضرورت آماده‌باش کارکنان، عملاً امکانات و کارکنان طرح زمستانی تا 20 فروردین‌ماه در طول راه‌های استان به خدمات‌رسانی خواهند پرداخت.

وی به‌ضرورت مدیریت زمان سفر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید و بر رعایت اصول رانندگی ایمن و تدافعی به‌ویژه در زمان بارش باران و برف از سوی رانندگان تأکید نمود.

شهامت افزود: کلیه دستگاه‌ها در چهارچوب ستاد مدیریت خدمات سفر به ریاست استاندار طی این ایام فعال هستند و اقدامات تعیین‌شده در سطح خدمات‌رسانی و نظارتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول