اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری رفسنجان در سال 99

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال جاری نتیجه تعامل و همراهی شهروندان و شهرداری است.

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری رفسنجان در سال 99

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام علی هاشمیان در جلسه معارفه شهردار رفسنجان در فرمانداری با اشاره به همدلی وهمراهی مردم عزیز و مجموعه شهرداری با شورای اسلامی شهر از تلاش‌های وافری که این عزیزان فارغ از خیلی بحث‌ها برای خدمت به شهروندان انجام دادند و وقت‌شان را شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی به مردم گذاشتند، قدردانی کر و اظهار داشت: اگر این همدلی‌ها درعرصه خدمت‌رسانی همسو و همراه با شورا نبود، کار ما بسیار مشکل می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر که در دوره پنجم علی‌رغم اختلاف سلیقه که لازمه یک شورای توانمند است اما همدل و همسو به فکر عمران و آبادانی شهر به دور از بحث‌های سیاسی بودند و برای خدمت به شهروندان وقت گذاشتند و مسیر شهرداری را ریل‌گذاری کردند، تشکر کرد.

رئیس کمیسیون انرژی، صنعت، معدن و کشاورزی شورای عالی استان‌ها با قدردانی از تلاش عظیمی‌زاده شهردار سابق که خدمات بسیار شایسته و ارزنده‌ای انجام داد و مدیریت توانمند شهری را در جلوی چشم مردم به بهترین وجه به نمایش گذاشت، ادامه داد: تمام جلسات شورای اسلامی شهر دوره پنجم را با حضور شهردار سابق و در حال حاضر با حضور مختاری برگزار می‌کنیم و شهردار کاملا همدل و همسو با برنامه‌هاست.

وی مختاری  را فرزند خدوم و شایسته شهرداری رفسنجان و لایق این سمت دانست که همواره در پست‌های مختلف به شهروندان رفسنجان خدمت کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۰ مثل سه سال گذشته با برنامه‌ریزی و بر اساس عدالت به همه مناطق شهر تقسیم شده است و حتما بایداین عدالت توسعه در عمل توسط شهرداری انجام شود تا در توسعه شهری گام بزرگتری را برداشته باشیم، افزود: تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال جاری نتیجه تعامل و همراهی شهروندان و شهرداری است و از مردم خواست این تعامل و همراهی را مخصوصا در عرصه انتخابات رها نکنند و لایق‌ترین‌ها را به دور از مسائل سیاسی انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز نگران نباشند، شورای پنجم مثل قبل فارغ از مسائل و نگاه سیاسی روند توسعه همه‌جانبه را ادامه خواهد داد تا این امانت را به شورا ی بعدی که مردم انتخاب می‌کنند بسپارد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول