اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش انصارالله به اقدام محور سعودی در محکوم کردن عملیات ارتش یمن

یکی از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که اقدام دسته جمعی کشورهای حامی عربستان سعودی در محکوم کردن عملیات تلافی‌جویانه ارتش یمن علیه این کشور بی‌فایده است.

واکنش انصارالله به اقدام محور سعودی در محکوم کردن عملیات ارتش یمن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد البُخیتی»، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن و تحلیلگر این جنبش در رسانه‌‌ها به اعتراض عربستان سعودی و حامیان آن نسبت به عملیات ارتش یمن در عمق خاک سعودی واکنش نشان داد.

ارتش یمن امروز جمعه در دو نوبت، با پهپادهای تهاجمی ابتدا پالایشگاه نفتی «الریاض» پایتخت عربستان سعودی (مرکز) با شش پهپاد (+) و در عملیات دوم نیز پایگاه هوایی ملک خالد را با دو پهپاد قاصف هدف قرار داد که وزارت نفت سعودی حمله اولی را تأیید کرد.

بخیتی در حساب توییتری خود با انتشار تصویری از خبر شبکه العربیه سعودی که با تیتر «محکومیت‌های عربی گسترده علیه هدف قرار گرفتن پالایشگاه نفتی الریاض؛ اقدامی تهاجمی و برنامه‌ریزی شده بود» نوشت که «محکوم کردن‌های شما را زیر پا می‌گذاریم (اهمیتی برایمان ندارد).»

تاکنون، شورای همکاری خلیج فارس، اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی، اردن، بحرین و امارات و دولت منصورهادی عملیات پهپادی به آرامکو را محکوم کرده‌اند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در چرایی عملیات‌های تلافی‌جویانه این کشور به اهداف نظامی در حساب توییتری خود منتشر کرد، نوشت: «در پاسخ به تشدید حملات ائتلاف سعودی و محاصره کشور ما توسط این ائتلاف، یگان پهپادی ارتش عصر امروز جمعه عملیات تهاجمی به پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط انجام داد».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول