اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استقرار پایگاه‌های سنجش سلامت مسافران در مرز هوایی فرودگاه تبریز و مرز زمینی نوردوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی از استقرار پایگاه‌های سنجش سلامت مسافران ورودی و خروجی در مرز هوایی فرودگاه تبریز و مرز زمینی نوردوز خبر داد.

استقرار پایگاه‌های سنجش سلامت مسافران در مرز هوایی فرودگاه تبریز و مرز زمینی نوردوز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید حسین‌پور در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی، بر آمادگی امدادگران این جمعیت برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد و اظهار داشت: 30 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند.
 
وی همچنین از استقرار پایگاه‌های سنجش سلامت مسافران ورودی و خروجی در مرز هوایی فرودگاه تبریز و مرز زمینی نوردوز خبر داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از پاسگاه پلیس ‌راه اهر- تبریز و مجتمع امداد جاده‌ای سامبران، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح امداد نوروزی و دست‌اندرکاران ایمنی راه‌ها در استان قدردانی کرد.

 محمدرضا پورمحمدی در سفر به شهرستان اهر از راهدارخانه سامبران، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اهر، پایگاه اورژانس سامبران و پاسگاه پلیس ‌راه تبریز- اهر بازدید کرد و در جریان تمهیدات و اقدامات انجام‌شده برای اجرای طرح امداد نوروزی قرار گرفت.
 
وی در جریان این بازدیدها با اشاره به برقراری امنیت کامل در مرزهای استان و مدیریت شایسته بیماری کرونا، گفت: همه این موفقیت‌ها در سایه تعامل و هماهنگی بخش‌های مختلف حاصل شده است و باید این همدلی و هماهنگی را تقویت کنیم.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که ایثارگرانه و بدون تعطیلی در حال خدمت به مردم هستند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم با همراهی مردم و عمل به توصیه‌های پلیس و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان، سال جدید را با سلامتی و شادکامی آغاز کنیم.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول