اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هلال احمر: در آمادگی کامل برای خدمت رسانی هستیم

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم بوده و هموطنان می‌توانند حتی با گوشی‌های بدون سیم کارت با این شماره تماس بگیرند.

هلال احمر: در آمادگی کامل برای خدمت رسانی هستیم

«فرزین معتمدی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اقدامات نوروزی این سازمان، اظهار کرد: آماده باش نیرو‌های هلال احمر با هدف کاهش حوادث و امدادرسانی سریع و به موقع در طول تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: خدمات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در طول تعطیلات نوروزی در ۱۶ پایگاه ثابت امدادی و بین جاده‌ای انجام می‌شود و در این ایام ۱۷۲۵ نفر از امدادگران و نجاتگران در سطح استان به همراه تیم واکنش سریع، امدادهوایی و تیم درمان اضطراری در آماده باش هستند.
معتمدی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت مصوبه ستاد کرونای استان، دو تیم بهداشتی در مرز خسروی و پرویزخان شهرستان قصرشیرین جهت ارائه هرگونه خدمات بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این طرح گفت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با به کارگیری ۸۱ دستگاه خودرو شامل ۳۵ دستگاه آمبولانس، ۳۵ دستگاه خودروی کمک دار، ۱۰ دستگاه خودرو ست نجات، یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک و یک فروند بالگرد در طرح نوروزی مشارکت دارد.

وی به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث طبیعی و غیر مترقبه نیز اشاره کرد و افزود: شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم بوده و هموطنان می‌توانند حتی با گوشی‌های بدون سیم کارت با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول