اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«یاری‌گر شهر خود باشیم» عنوان پویش جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان برای انتخابات شوراها

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان گفت: پویشی به نام «یاری‌گر شهر خود باشیم» ایجاد و به تمام نخبگان شهر و آحاد مردم فراخوان دادیم تا بتوانیم اولویت‌های مردم و نامزدها در انتخابات شورای شهر را متوجه بشویم.

«یاری‌گر شهر خود باشیم» عنوان پویش جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان برای انتخابات شوراها

مهدی شاکران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص فعالیت جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان برای انتخابات شورای شهر اظهار داشت: جمعیت پیشرفت و عدالت برای بحث انتخابات شورای شهر ۲ وظیفه آگاهی رساندن و معرفی افراد در انتخابات و افزایش مشارکت عمومی را به عهده دارد.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان با اشاره به عضویت این جمعیت در مجمع نیروهای انقلاب افزود: جدا از همکاری‌هایی که جمعیت به عنوان یکی از اعضای حاضر در مجمع نیروهای انقلاب دارد و در هماهنگی با مجمع نیروهای انقلاب برنامه‌ها را پیش می‌برد، در بخش اختصاصی خود جمعیت نیز دو فعالیت اصلی را انجام دادیم.

وی افزود: فعالیت اختصاصی اول جمعیت انتشار کتاب ” ۲۲ سالگی» است که توسط کارگروه تولید محتوای جمعیت جمع‌آوری شده و یک تاریخ و تحلیل از عملکرد ۵ دوره شورای شهر قبلی بود که این کار یک نوآوری محسوب می‌شود.

شاکران خاطرنشان کرد: در قالب یک کتاب کلیه فرایند عملکرد شورای شهر در طول ۲۲ سال برای افراد آماده شده و مردم امکان استفاده از آن ‌برای تصمیم‌گیری‌های آتی‌ خود را دارند.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان تصریح کرد: برای فعالیت دوم توسط جمعیت پویشی به نام «یاری‌گر شهر خود باشیم» ایجاد شد و در بستر فضای مجازی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی جمعیت به تمام نخبگان و فرهیختگان شهر و همچنین آحاد مردم فراخوان داده و سؤالاتی را طراحی کردیم تا بتوانیم اولویت‌های مردم در انتخابات شورای شهر و اولویت‌های نامزد شورای شهر را متوجه بشویم و سپس روی این نتایج تحلیل آماری انجام و توسط شبکه‌های مجازی جمعیت در اختیار مردم قرار دادیم.

وی بیان داشت: در طی همان پویش از مردم خواستیم اگر شخصی را می‌شناسند که از نظر آن‌ها شایستگی حضور در شورای شهر را دارد به جمعیت پیشرفت و عدالت معرفی کنند تا جمعیت هم از آن افراد برای ثبت نام به‌طور رسمی دعوت کند و اگر در آینده در فرایند مجمع نیروهای انقلاب جزء کاندیدهای اصلی قرار گرفت جمعیت از او حمایت کند.

شاکران اعلام کرد: طی این فرایند مشارکت خوبی اتفاق افتاد و بیش از ۲۰۰ نفر در نظرسنجی شرکت کردند و تعدادی از افراد را معرفی کردند و ما با تشکیل کارگروهی به نام انتخابات افراد معرفی شده را بررسی کردیم و از قریب به ۹۰ درصد افراد را به طور رسمی برای شرکت در انتخابات دعوت کردیم.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان تأکید کرد: بعد از انجام ثبت‌نام‌ها همراه با مجمع نیروهای انقلاب و هم به عنوان ابتکارات درون حزبی، فعالیت‌های مختلفی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/ع ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول